۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85450843
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

انباری با کولرهای قاچاق در شرق گیلان کشف شد

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبر: 85450843
انباری با کولرهای قاچاق در شرق گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق در بازرسی از یک انبار در این شهرستان واقع در شرق گیلان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ شریف رحیمی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از فعالیت فردی در امر فروش کولر قاچاق در شهر لنگرود مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی انبار نگهداری کولرهای قاچاق را در اطراف شهر لنگرود شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار ۲۵ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه متهم ۴۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان از شهروندان خواست، با استفاده از کالاهای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال داخلی از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و توقیف ۶ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با احتکار و قاچاق کالا اظهار داشت: احتکار و قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس است.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان بندرانزلی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان موفق به توقیف ۶ دستگاه خودروی سواری از قبیل وانت نیسان، ساینا، ۲ دستگاه پراید، پژو و سمند حامل بار قاچاق شدند.

وی در ادامه گفت: در بازرسی از این خودروها، هزار و ۳۶۴ ثوپ پوشاک، ۵۲۸ بسته شکلات، ۵۲۸ قوطی نوشابه انرژی زا، ۳۸۴ عدد ادکلن، ۹۶ دستگاه سبزی خردکن، ۹ عدد چمدان خارجی و ۱۲ دستگاه بیسیم به همراه هشت عدد پایه شارژر و پنج عدد سیم شارژر کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه پنج متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش کالای قاچاق کشف شده، ۱۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال است.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات قاطع در راستای مقابله با قاچاق و احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha