۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85450838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت تفاهم نامه با خیر سلامت اردستان منعقد شد

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85450838
هفت تفاهم نامه با خیر سلامت اردستان منعقد شد

کاشان _ ایرنا _ هفت تفاهم نامه برای تکمیل طرح های عمرانی در بخش سلامت روز شنبه بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیر اردستانی با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال منعقد شد.

این خیر روز شنبه در پایان سفر سه روزه خود به اردستان و بازدید از طرح‌های مختلف شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در سفر به اردستان ضمن نشست باحجت الاسلام دهشیری امام جمعه اردستان و تشریح هدف خوداز سفر به شهرستان، تفاهم‌نامه های این طرح ها امضا شد.
حاج حسین اردستانی تصریح کرد: تفاهمنامه احداث اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ اردستان همراه با ساخت پد بالگرد و محل استقرار اتوبوس آمبولانس با اعتبار اولیه یکصد میلیارد ریال، همچنین تفاهمنامه خرید یک دستگاه ام‌آرآی به ارزش هشتاد میلیارد ریال، تحویل هشت تخت دیالیز و ۱۰ دستگاه برانکارد به بیمارستان شهید بهشتی اردستان با مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان و نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امضا شد.
خیر و نیکوکار کشوری اضافه کرد: تفاهمنامه احداث ساختمان اداری بیمارستان شهید بهشتی اردستان نیز به امضای رییس بیمارستان ،نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان و اینجانب رسید.
اردستانی اظهار کرد: در این سفر همچنین تفاهمنامه تکمیل ساختمان آشپزخانه، و ایزوله
و آسایشگاه سالمندان کوثر اردستان به مساحت دو هزار و ۶۰۰ مترمربع و اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال با رییس هیات مدیره این مرکز امضا شد،همچنین مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد به حساب مرکز واریز گردید.
وی اضافه کرد: همچنین با حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست رسالت اردستان و دیدار با افراد ساکن در این خانه مبلغ ۵۰ میلیون ریال به حساب این مرکز واریز شد.
خیر و نیکوکار کشوری بیان کرد: تفاهمنامه تکمیل ساختمان‌ کلانتری خیر ساز زواره با اعتبار اولیه ۱۰میلیارد ریال نیز امضا شد.
اردستانی گفت: موافقت شد ساختمان در دست احداث حسینیه صاحب الزمان(عج)روستای چرمهین اردستان با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال تکمیل و تحویل هیات امنا شود.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تکمیل میهمانسرای ناحیه مقاومت بسیج و درمانگاه و تامین بخشی از تجهیزات این دو مجموعه، گفت: در صورت انجام کارهای اداری و آماده شدن مجوز های لازم، تکمیل، بهسازی و تامین بخشی ازتجهیزات این طرح‌ها نیز انجام خواهد شد.
خیر و نیکو کار کشوری در ادامه افزود: با حضور در گلزار شهدای شهر زواره و ادای احترام به ساحت مقدس شهدا ضمن غبار روبی و گلباران مزار مطهر این عزیزان و دیدار با رییس بنیاد شهید، بخشدار، شهردار زواره و جمعی از خانواده معظم شهدا مقرر شد کف فرش این مجموعه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال توسط اینجانب انجام شود.
اردستانی اضافه کرد: در دیدار با خانواده سردار شهیدحسین الیاسی از شهدای امنیت و ملاقات با والدین این شهید مبلغ ۱۰ میلیون ریال به فرزند این شهید اهدا شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با حضور در کمیته امداد امام خمینی(ره)اردستان، سرپرستی ۵۱ کودک یتیم را تقبل کرده در مجموع در سطح کشور این آمار به ۵۵۰ نفر افزایش یافت.
خیر و نیکوکار کشوری در ادامه گفت: در دیداری که از شهر مهاباد اردستان داشتم ضمن دیدار با امام جمعه ، شهردار، شورای اسلامی این شهر، مدیرآموزش و پرورش اردستان و مدیر مدرسه تخریبی شهید مالکی موافقت کردیم در صورتیکه مجوزهای لازم برای تخریب و نوسازی آن گرفته شود نسبت به ساخت یک ساختمان هفت کلاسه با هزینه اینجانب اقدام شود.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha