۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85450680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه سه هزار سوال شرعی در حرم مطهر رضوی پاسخ داده می شود

مشهد- ایرنا- رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی گفت: سه هزار سوال تلفنی و حضوری احکام و شبهات اعتقادی روزانه در این اداره پاسخ داده می‌شود که در ماه مبارک رمضان امسال این آمار به پاسخگویی به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ سوال افزایش یافت.

حجت‌الاسلام محمود عامری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به منظور آسانی برقراری ارتباط و همین طور سرعت بخشیدن به ارائه خدمات مرتبط با پاسخگویی به سوالات شرعی زائران و مجاوران بارگاه رضوی، سامانه تلفنی ۳۲۰۲۰ تنها مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی از سال ۱۳۸۹ راه اندازی شده و به صورت شبانه‌روزی در 2 بخش مردان و زنان در حال ارائه خدمت است.

وی ادامه داد: اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی هم اکنون با بهره‌گیری از حدود ۸۳ کارشناس دینی، به صورت شبانه‌روزی به سؤالات و شبهات زائران حرم مطهر و مخاطبان اقصی نقاط کشور، در حوزه احکام و عقاید و قرآن پاسخ می‌دهد.

رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی گفت: یکی از فعالیت های دیگر اداره پاسخگویی، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی از طریق پیام‌رسان نسیم رضوان است که هم اکنون به صورت میانگین روزانه ۶۰۰ سوال در این پیام‌رسان پاسخ داده می‌شود.

وی اظهار کرد: به صورت میانگین روزانه ۱۸ برنامه تبیین احکام دینی هم در صحن ها و رواق‌های حرم مطهر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha