دستگاه‌های اجرایی گلستان موانع تحقق شعار امسال رهبری را برطرف کنند

گنبدکاووس- ایرنا- منتخب مردم گلستان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب برای امسال، از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان درخواست کرد تا ضمن کار و تلاش مضاعف، موانع احتمالی تحقق این شعار را نیز برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند کمال غراوی روز شنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس افزود: فراهم کردن شرایط از سوی مدیران برای مشارکت دادن مردم در تولید علاوه بر رونق این بخش و ایجاد درآمد برای مردم، امید را در جامعه بیشتر می‌کند.

وی همچنین از مدیران گلستان و گنبدکاووس خواست با حفظ و تقویت وحدت عملی، خدمت بیشتر به مردم برای رفع مسائل و مشکلات آنها را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

آخوند غراوی همچنین با قدردانی از رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح در انجام عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این پاسخ تنبیهی و مشروع جمهوری اسلامی به رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی، دل همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد کرد.

امام جمعه گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: عملیات وعده صادق ثمرات زیادی در سطح جهان بویژه در بُعد ترجمه سیاسی و فرهنگی داشت که بایستی ابعاد مختلف آنرا برای مردم تبیین شود.

دستگاه‌های اجرایی گلستان موانع تحقق شعار امسال رهبری را برطرف کنند

حجت‌الاسلام محمود ترابی همچنین از راهیابی منتخبی از مردم شرق گلستان به مجلس خبرگان رهبری برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب تمجید کرد و افزود: آخوند غراوی از علمای با اخلاق، مردمی و ولایتمدار این خطه است که قطعا حضور وی در خبرگان رهبری منشا خیر و برکات برای نظام و مردم خواهد بود.

وی از مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس خواست تا گزارش اقدامات خود را برای امامان جمعه این شهرستان ارسال تا در قالب جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب و از تریبون نمازجمعه برای مردم بیان شود.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس هم در این جلسه با تمجید از پاسخ تنبیهی به رژیم غاصب، جعلی و آدمکش صهیونیستی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات وعده صادق را یک پیروزی غرورآفرین دانست.

آخوند عبدالباسط نوریزاد با توصیه همگان بویژه مدیران به رعایت تقوای الهی و اخلاق حسنه در انجام امور و برخورد با مردم، تصریح کرد: امروز ممکن است مردم ما در مراجعه به ادارات و نهادها و به سبب مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی، زود عصبانی شوند که باید با آنها با اخلاق حسنه برخورد شود.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم خدمت به دین است و باید مدیران از همه ظرفیت‌های موجود و البته با حفظ وحدت، در خدمت به مردم استفاده کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای رفع تنش آبی این شهرستان ارائه داد و گفت: در ۲ سال گذشته ۲۹ حلقه چاه آب جدید حفر و تجهیز و ۱۲ حلقه چاه دیگر هم بهسازی شد.

حسین سعیدی راد افزود: هم اکنون نیاز آبی شهروندان گنبدی و چند روستای اقماری آن ۸۹۵ لیتر در ثانیه است که با همه اقدامات انجام شده هنوز ۱۱۵ لیتر در ثانیه کمبود داریم.

وی با تاکید برضرورت مصرف بهینه آب آشامیدنی و رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس در تابستان پیش‌رو، اضافه کرد: رفع کامل مشکل کمبود منابع آبی این شهرستان به ویژه در شهر و روستاهای نوار مرزی، مستلزم تکمیل سد نرماب چهل چای مینودشت است.

سعیدی‌راد همچنین با اشاره به بهره‌برداری از مرحله نخست طرح ملی جمع‌آوری فاضلاب شهر گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، از مشترکانی که در محدوده این طرح قرار دارند درخواست کرد تا نسبت به دریافت انشعاب فاضلاب اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، دراین جلسه همچنین دستیار استاندار گلستان در مردمی سازی دولت، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه این شهرستان مرزی هم سخنرانی کردند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha