شرکت پالایش نفت تهران با تنوع محصولات در فروردین روزانه ۶.۵ میلیون لیتر بنزین تولید کرد

شهر ری - ایرنا - بر اساس اعلام شرکت پالایش نفت تهران ، تولید پایدار سوخت در شرکت پالایش نفت تهران با تنوع بخشی به سبد محصولات صورت می گیرد و در ماه اول سال توانسته با رعایت الزامات محیط زیستی روزانه ۶.۵ میلیون لیتر بنزین و ۱۴ میلیون لیتر گازوئیل تولید کند.

به گزارش ایرنا، رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران روز شنبه با تاکید بر تولید پایدار این مجتمع نفتی، عملکرد یک ماهه از آغاز سال جاری را گزارش داد .

شاکر خفایی گفت: پالایشگاه تهران به حمد الهی در یک ماهه اول سال توانسته با رعایت الزامات محیط زیستی روزانه ۶.۵ میلیون لیتر بنزین و ۱۴ میلیون لیتر گازوئیل تولید کرده و سهم قابل توجهی در تامین سوخت کشور داشته باشد.

خفایی با اعلام این مطلب افزود:مطابق برنامه های راهبردی مدیرعامل و هیئت مدیره، این شرکت تلاش دارد تا در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" ضمن رعایت حقوق سهام داران و ذینفعان خود با بهره برداری از پروژه های CCR و تولید نرمال هگزان و برداشتن گام بزرگ پتروپالایشی شدن، تحولی بزرگ در صنعت پالایش نفت کشور، تنوع بخشی محصولات و افزایش تولید کیفی بنزین رقم بزند.

وی ادامه داد: هم اکنون تولید محصولات نفتی در این شرکت با حداکثر توان در شرایط کاملا پایدار قرار دارد.

خفایی به سرمایه گذاری شرکت پالایش نفت تهران در احداث نیروگاه خورشیدی و خرید سهام کنترلی پتروشیمی شازند اشاره کرد و گفت: فعال کردن زنجیره ارزش و رعایت الزامات محیط زیست در سند راهبردی شرکت تاکید شده و تلاش داریم با سرمایه گذاری های انجام شده وابستگی خود را به قیمت جهانی نفت کاهش دهیم.

درروزهای گذشته ، آیین معارفه مدیرعامل جدید و قدردانی از مدیرعامل پیشین شرکت پالایش نفت تهران روز یکشنبه با حضور مسئولان شرکت نفت و مدیران شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طی حکمی در سال جدید از سوی وحید عبیری رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت تهران، محسن ایران زاد به عنوان مدیرعامل جدید پالایشگاه پایتخت منصوب شد و سکان این مجتمع پالایشی را بر عهده گرفت و همچنین از خدمات حامد آرمانفر مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد.

محسن ایران زاد مدیرعامل جدید شرکت پالایش نفت تهران پیش از این، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان، عضو هیات مدیره شرکت پالایش نفت تهران، عضویت در کمیته استاندارد های ملی ایران، عضو هیئت مدیره پلی اکریل ایران،مشاور در ساخت مینی پالایشگاه ها و سوابق پروژه ای در زمینه مدیریت مصرف آب در صنعت پالایش نفت را در کنار سوابق مدیریتی و تخصصی متعدد دیگر، در کارنامه کاری خود دارد.

وی قبلا در خصوص خودکفایی بنزین کشور با ارئه راه کارهای موثر و کارساز در سال ۱۳۸۹ موفق به دریافت لوح سپاس از رئیس جمهور وقت شد.

شرکت نفت پالایشگاه تهران با ظرفیت پالایش ۲۵۰ هزار بشکه در روز در حدود ۱۷ تا ۲۰ درصد انرژی کشور را تولید می کند.

پالایشگاه نفت تهران در شهرستان ری و در جنوب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha