لیگ آزادگان/ بازی سرنوشت‌ساز تیم فوتبال چادرملوی اردکان در خانه

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملوی اردکان یزد در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) در خانه خود میزبان تیم نفت و گاز گچساران کهگیلویه و بویراحمد است و برای رسیدن به بالای جدول راهی جز شکست میهمان ندارد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان از ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌شود.

هم‌اکنون تیم فوتبال چادرملو اردکان از ۲۷ مسابقه گذشته خود با کسب ۵۶ امتیاز بعد از تیم مدعی خیبر خرم آباد ۶۱ امتیازی در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد.

همچنین تیم نفت و گاز گچساران که حریف تیم چادرملو است با کسب ۳۶ امتیاز در مکان نهم جدول است و برای اینکه به وضعیت خود سرو و سامان دهد بازی مهمی مقابل چادرملو دارد.

تا پایان هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان بعد از خیبر خرم آباد و چادرملو، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با کسب ۵۵ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی است.

رقابت در بالای جدول رده بندی بین تیم‌های خیبر خرم آباد، چادرملو اردکان، فجر شهید سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان بسیار نزدیک استهمچنین در انتهای جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز تیم‌های شاهین بندرعامری بوشهر با ۲۲، داماش گیلان با ۲۰ و خوشه طلایی نیز با ۱۴ امتیاز به ترتیب در مکان‌های شانزدهم، هفدهم و هیجدهم مسابقات قرار دارند.

تا پایان لیگ دسته اول فوتبال کشور فقط ۹ هفته دیگر باقی است و هرچه به آخر رقابت‌ها می‌رسیم بر اهمیت و حساسیت بازی‌ها برای همه تیم و به خصوص تیم چادرملو اردکان افزوده می‌شود.

تیم چادرملو در هفته بیست و هفتم مسابقات در هفته گذشته در یک بازی نزدیک در استان گیلان با کسب نتیجه مساوی بدون گل مقابل داماش این شهر متوقف شد.

هم‌اکنون رقابت در بالای جدول رده بندی بین تیم‌های خیبر خرم آباد، چادرملو اردکان، فجر شهید سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان بسیار نزدیک است .

شرایط در بالای جدول لیگ هم‌اکنون به نحوی است که هر تیمی با یک لغزش و از دست دادن امتیاز تا چند پله ممکن است در جدول رده بندی سقوط کند که جبران آن سخت است.

مدرس فدراسیون فوتبال گفت: تیم چادرملو در چند مسابقه اخیر به خصوص در مسابقات خانگی موفق عمل نکرده است و دیگر جای هیچ اشتباهی در ادامه لیگ وجود ندارد.

لیگ آزادگان/ بازی سرنوشت‌ساز تیم فوتبال چادرملوی اردکان در خانه

" جمال دهقانی " افزود: تیم چادرملو برای اینکه به لیگ برتر کشور صعود کند باید همه مسابقات به خصوص دیدارهای خانگی خود را برای کسب سه امتیاز بیش از گذشته جدی بگیرد.

وی تاکید کرد: همه تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر کشور برنامه ریزی دارند و بازیکنان چادرملو باید با ارائه بازی‌های فنی جایگاه خود را در بالای جدول تقویت و سپس تثبیت کند.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: تیم نفت و گاز گچساران برای توقف و حتی شکست چادرملو در یزد بازی دارد و باید تنها نماینده یزد در لیگ آزادگان فقط به دنبال پیروزی باشد.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha