۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85449880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت و تشکر نمازگزاران شهرستانهای استان تهران از عملیات وعده صادق

تهران - ایرنا - نمازگزاران شهرستانهای استان تهران پس از اقامه نماز جمعه در حمایت و تشکر از عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران راهپیمایی و با مردم مظلوم غزه همنوایی کردند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قبله پایتخت با حضور پر شور خود با برپایی راهپیمایی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

نمازگزاران شهرری پس از اقامه نماز جمعه مسیر مصلی حرم تا میدان حضرت عبدالعظیم(ع) را باسردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت قاطع خود را از عملیات وعده صادق نیرهای مسلح کشورمان را اعلام و بر آزادی قدس شریف تاکید کردند.

در این راهپیمایی بیانیه شهروندان ولایتمدار قبله تهران در راهپیمایی حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان حضرت عبدالعظیم(ع) قرائت شد.

این بیانیه می افزاید: خدای را شاکریم که "وعده صادق" غیور مردان سپاه اسلام محقق گردید و جزئی از تنبیه رژیم کودک کش و جنایتکار اشغالگر قدس در پاسخ به حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان ارشد و مستشاران نظامی ایران اسلامی با موفقیت به وقوع پیوست.

نمازگزاران جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

حمایت و تشکر نمازگزاران شهرستانهای استان تهران از عملیات وعده صادق

در این راهپیمایی که مسئولان و قشرهای مختلف مردم ولایی و انقلابی حضور داشتند، علاوه بر حمایت قاطع از عملیات وعده صادق علیه رژیم اشغالگر قدس، شعارهای مرگ بر آمریکا، اسراییل و انگلیس در میان راهپیمایی کنندگان طنین انداز شد.

مردم همیشه در صحنه شهرستان شهریار و شهر اندیشه همزمان با سراسر کشور درحمایت از مظلومیت غزه و عملیات غرورآفرین وعده صادق پس از اقامه نماز جمعه امروز ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ از مصلی و مسجد جامع امام علی (ع) اندیشه تا چهارراه میلاد، باشعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و آمریکا حمایت قاطع خود را از محورمقاومت اعلام کردند.

حمایت و تشکر نمازگزاران شهرستانهای استان تهران از عملیات وعده صادق

مسئولان و نمازگزاران ملاردی پس از انجام فریضه نماز جمعه این هفته در حمایت از عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از عملیات نیروی هوا فضای سپاه و نیروهای مسلح علیه منافع اسرائل غاصب اعلام کردند.

امین اسدی، سرپرست فرمانداری ملارد در حاشیه این راهپیمایی با قدردانی از سربازان سپاه اسلام در نیرو هوافضای سپاه گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ ای دیگر از عزت و اقتدار ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت.

راهپیمایی مردم انقلابی و شریف شهرستان پردیس در حمایت از عملیات موشکی غرور آفرین وعده صادق و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح مقتدر و محکومیت تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای خونخوار، بعد از مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، از مصلای نماز جمعه به سمت میدان فردوس برگزار شد.

در این راهپیمایی که با حضور حجت‌ الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس، فرماندار، فرمانده سپاه، رؤسای ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم برگزار شد، مردم با محکوم کردن جنایت‌های بی‌شمار رژیم منحوس صهیونیستی و تعدی به کنسولگری ایران، عملیات وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار فرزندان ایران عنوان کردند و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار توقف حملات به غزه شدند.

نمازگزاران پردیسی نیز در حمایت از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند و نابودی رژیم جعلی اسرائیل را خواستار شدند.

 مردم شهرستان ورامین پس از برگزاری نماز جمعه با حضور درخیابانهای شهر فریاد ضد استکباری و مرگ بر اسرائیل سردادندو از عملیات وعده صادق سپاهیان اسلام حمایت کردند.

مردم ورامین با عبورازخیایان مسجد جامع و تجمع در میدان امام خمینی (ره)، با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، نابودی استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را خواستار شدند.

بسیاری ازمردم نمازگزاران با دردست داشتن پرچم های حزب الله لبنان و فلسطین حمایت کامل خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته و از مجامع بین المللی خواستند دربرابر جنایات رژیم غاصب صهیونیست ساکت ننشینند.

عده ای ازجوانان و نوجوانان ورامینی نیز با دردست داشتن پلاکاردهایی حمایت خود را از عملیات وعده صادق سپاهیان اسلام علیه رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام کردند. مردم خداجو و مومن ورامین خواستار حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و غز فلسطین و اتحاد مسلمانان در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل شدند.

راهپیمایی مردم ولایتمدار ورامین پس از اقامه نماز جمعه از مصلای صاحب الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای سید فتح الله(ع) در حمایت از عملیات غرورآفرین سپاه قهرمان در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی و حمایت از مردم غزه همزمان با جمعه های خشم علیه رژیم منحوس صهیونیستی برگزار شد.

مردم پیشوا نیز همانند سراسر کشور در پی عملیات پیروزمندانه وعده صادق علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران به منظور اعلام حمایت از حرکت قهرمانانه رزمندگان اسلام و در رأس آن‌ها نیروهای نظامی کشورمان علیه رژیم جعلی صهیونیستی و در جهت محکومیت دوباره جنایات این خون‌خوارترین انسان‌های تاریخ، از حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) تا میدان امام خمینی(ره) راهپیمایی کردند.

حمایت و تشکر نمازگزاران شهرستانهای استان تهران از عملیات وعده صادق

این راهپیمایی پرشور در حمایت از پاسخ قاطع و قانونی سپاه پاسداران به رژیم غاصب و کودک کش اسراییل در حمله کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه اسلام صورت گرفت ومردم انقلابی شهرستان با شعارهای کوبنده مرگ بر اسراییل و سپاه انقلابی نشکر، تشکر حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه و مقتدرانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.

نمازگزاران شهرستان رباط‌کریم پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی و ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت انجام عملیات وعده صادق اعلام کردند. ️

در این راهپیمایی افراد حاضر با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر خشم و انزجار خود را از دشمنان فریاد زدند و از اقتدار سپاه پاسداران در تنبیه متجاوز که موجب عزت و سرافرازی کشور شد قدردانی کردند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان دماوند با برپایی راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت و دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران را اعلام کردند.

این راهپیمایی به منظور حمایت مردمی از مقاومت مردم مظلوم مقتدر غزه قهرمان و نیز از دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران به‌ویژه سپاه عظیم القدر نسبت به پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی به حریم کنسولگری سفارت ایران اسلامی در سوریه راهپیمایی از مسجد جامع به میدان ۱۷ شهریور شهر دماوند برگزار شد.

 در پایان راهپیمائی قطعنامه سراسری قرائت گردید.

همزمان با سراسر کشور مردم اسلامشهر پس از اقامه نماز جمعه، در راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از عملیات غرور آفرین وعده صادق که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد حمایت کردند.

این راهپیمایی‌ از مصلی به سمت آستان امام زاده‌ عقیل (ع) برگزار شد،

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha