امام جمعه شهرکرد: عملیات وعده صادق اقدامی بازدارنده و موفق بود

شهرکرد - ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: عملیات وعده صادق اقدامی بازدارنده بود که با موفقیت همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) این شهر تاکید کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل به این نتیجه رسید که امکان مقابله با ایران را ندارد و درک کرده است که شیطنت‌های بعدی آن‌ها به‌طور حتم با پاسخ همراه خواهد شد.

خطیب جمعه شهرکرد تاکید کرد: اکنون باید مراقب باشیم در جنگ روایت‌ها و تحریف‌های دشمن، فریب دشمنان را نخوریم.

وی یادآور شد: امروز در سراسر کشور مردم برای حمایت از عملیات وعده صادق و اعلام تنفر از رژیم اشغالگر اسرائیل و همچنین پشتیبانی از جریان مقاومت، حضوری چشمگیر داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به پنجم اردی‌بهشت‌ماه ۱۳۵۹ سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس اظهار داشت: آمریکا در این حمله شکست خورد و وقتی ایمان قوی باشد، دشمن توان انجام هیچ کاری را ندارد.

وی با اشاره به دوم اردی‌بهشت‌ماه ۱۳۵۸ سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) گفت: این نهاد از معجزه‌های انقلاب اسلامی ایران و از عنایت‌های پروردگار با تدبیر حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده است، که خوش درخشیده است و امروز به نهادی پرتوان و شجره‌ای قوی برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده و در عرصه‌های گوناگون نقش‌آفرین است.

نکونام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را منسجم، همراه، هم‌پیمان و تقویت‌کننده یکدیگر اعلام و تاکید کرد: ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش است که این نیروی قوی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی دیگر یار و یاور انقلاب اسلامی و مردم هستند.

نکونام همچنین با اشاره به درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: مسوولان مربوطه در استان سخنان این افراد را بشنوند.

وی گفت: انتظار است باری روی دوش متقاضیان نهضت ملی مسکن نیفتد و این افراد نباید به تنهایی بار تاخیر در اجرای این طرح را بر دوش بکشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پایان به درگذشت مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی رزمنده، جانباز و فرمانده دوران دفاع‌مقدس اشاره و تاکید کرد: از تمامی مردم برای حضور معنادار و گرم در مراسم تشییع پیکر این مرحوم قدردانی می‌کنم.

وی مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی را انسانی مومن دانست و افزود: حاج جمعلی ویژگی‌های زیادی داشت و حضورش در دوران دفاع‌مقدس مستمر و نقش‌آفرین بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی شاخص‌های دیگری مانند حضور مستمر و خستگی‌ناپذیر در صحنه، بی‌حاشیه بودن، داشتن نگاه عمیق ولایتی و حرکت سالم در این مسیر داشت.

وی یادآور شد: مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی در همه جا حضور اجتماعی داشت و در نماز جمعه به‌طور بی‌وقفه حضور می‌یافت و دارای نگاه پُرمهر و محبت، بی‌توقع و بااخلاص بود.

نکونام اظهار داشت: مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی زودرنج نبود، هیچ‌گاه نگفت ما را بس است، همیشه انجام وظیفه کرد و در عرصه‌های مختلف حضور جدی داشت.

وی گفت: مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی انسانی مومن با غیرت دینی بود که مومنانه زندگی کرد و محبتش در دل‌ها افتاد و اُمید است در سر سفره شهدا بهره‌مند باشد.

به گزارش ایرنا، رزمنده مجاهد و سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار هشت سال دفاع‌مقدس، راوی جنگ و خادم‌الحسین مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه جاری به‌علت سکته قلبی در سن ۶۶ سالگی ملکوتی شد.
فرماندهی گردان مقدس یازهرا سلام (س)، فرماندهی گردان مقدس امام سجاد (ع)، معاونت عملیات و معاونت هماهنگ کننده تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع)، مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران، خدمت در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان و مواکب اربعین حسینی از مسئولیت‌های کارنامه درخشان این جانباز سرافراز استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha