۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85449812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران سمنان در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند + فیلم

سمنان - ایرنا - مردم استان سمنان پس اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف، در حمایت از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران در پاسخ به گستاخی صهیونیست‌ها، راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی نمازگزاران جمعه در استان سمنان در حمایت از اقدام سپاه و مردم مظلوم غزه در شهرهای مختلف با حضور اقشار مختلف برگزار شد و حاضران بر حفظ وحدت و لزوم پاسخگویی به هر گونه گستاخی دشمنان تاکید کردند.

مردم متدین استان سمنان با تحسین عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله تروریستی رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران در دمشق، هر گونه اقدام دشمنان به حریم کشور و نیروهای خادم این سرزمین و همچنین ارزش‌های و مبانی جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه همزمان در سراسر استان سمنان با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین فریاد زدند و با ابراز انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و عملیات غرورآفرین «وعده صادق» را تحسین کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha