۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85449800
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سپاه و ارتش بازوان قدرتمند جمهوری اسلامی ایران هستند

آستارا- ایرنا- امام جمعه شهرستان آستارا گفت: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو بازوی قدرتمند ایران اسلامی هستند که تحت هدایت های داهیانه رهبر انقلاب موجب قدرت و اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی شده اند.

حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی امروز در خطبه نماز جمعه شهرستان مرزی آستارا اظهار کرد: این نظام به برکت فرماندهی کل قوا توانسته است با مدیریت درست در بحران هایی که دشمنان ایجاد می کنند بر همه دسیسه ها فائق آید.
وی افزود: عملیات نظامی پهپادی و موشکی کشورمان در پاسخ به جنایتهای این رژیم آن هم در این سطح و گستره که با برنامه ریزی دقیق و فرستادن پهپادها به عنوان خط شکن و درگیر کردن سامانه رهگیری و پدافندی رژیم اسرائیل که قدرت های استکباری را هم در کنار خود داشت و در پی آن ارسال موشک های کروز و بالستیک و آشکار کردن ضعف گنبد دروغین آهنین آنها پاسخ کوبنده ای به رژیم خبیث صهیونیستی بود که عیار قدرت جهانی را مشخص کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا ادامه داد: ترور دانشمندان هسته ای، به راه انداختن اغتشاشات و آشوبها، حمایت از فتنه ها، پشتیبانی از گروه های تروریستی، خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای و در آخرین اقدام حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بخشی از اقدامات تروریستی اسرائیل علیه ملت و نظام ما بود که در این عملیات پاسخ آن را دریافت کرد.
امام جمعه شهرستان بندر مرزی آستارا خاطرنشان کرد: بیان صریح رهبر معظم انقلاب این بار دلاور مردان سپاه و ارتش را مصمم کرد تا برای اولین بار در تاریخ طعم سیلی مستقیم جمهوری اسلامی را در خاک سرزمین های اشغالی به صهیونیستها بچشانند و آنان را بر سر جایشان بنشاند.
حجت الاسلام باقری ارومی تاکید کرد: سران رژیم صهیونیستی که در مجامع بین المللی هم نتوانستند کاری از پیش ببرند اگر عاقل باشند باید از این پاسخ کوبنده درس عبرت بگیرند و دنبال ماجراجویی جدید در مورد جمهوری اسلامی نباشند.
وی در بخشی دیگر از خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: این بنیاد گام های خوبی در راستای خانه دار کردن مستضعفان جامعه انجام داده است ‌و امیدواریم ادامه پیدا کند.
حجت‌الاسلام باقری ارومی گفت: مسکن ملی از امید های قشر ضعیف جامعه برای خانه دار شدن است که از این بنیاد می‌خواهیم در راستای اجرا و تکمیل آن اهتمام بیشتری داشته باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha