امامان جمعه تهران : تثبیت قدرت بازدارندگی ایران و تنبیه اسرائیل هدف عملیات وعده صادق

تهران - ایرنا- امامان جمعه شهرستانهای استان تهران اعلام کردند : تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و نواختن سیلی به رژیم صهیونیستی از اهداف عملیات وعده صادق بود.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های استان تهران ، ائمه جمعه و جماعات در روز جمعه ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه و جنایتکارانه رژیم کودک کش صهیونیستی، عملیات وعده صادق سپاه پاسداران را اقدامی در خور شان اقتدار جمهوری اسلامی خواندند که پاسخ دتدان شکن به دشمنان نظام در عرصه های مختلف بود.

در پایان نماز جمعه شهرستانهای استان ، امت حزب الله و مردم شهید پرور با تجمع و راهپیمایی اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از عملیات وعده صادق حمایت کردند .

امام جمعه شهر ری :عملیات صبح صادق یکی از بی نظیرترین عملیات پهبادی در طول تاریخ است
 

 امام جمعه شهر ری گفت: عملیات صبح صادق نمایش قدرت ایران اسلامی و یکی از بی نظیرترین عملیات پهبادی در طول تاریخ است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام  والمسلمین سید علی  شاهچراغی روز جمعه در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: در این عملیات از صدها پهپاد استفاده شد. 

وی ادامه داد:عملیات وعده صادق یکی از عملیات های منحصر به فرد بود که در این سالها اتفاق افتاد ابعاد این عملیات را فرماندهان برای مردم توضیح بدهند ، وقتی که رژیم صهیونیستی مستشاران ما را در کنسولگری  سوریه به شهادت رساند امریکا وارد میدان شد و به ایران گفت شما حرکتی نداشته باشید و اروپا وکشورهای  حوزه خلیج فارس هم همین نظر را داشتند.

امام جمعه شهر ری ادامه داد: این توصیه نشانه دلواپسی آنها از پاسخ سخت و کوبنده ایران اسلامی بود، غربی ها در پی گیری پهپاد ها ناکام بودند و جمهوری اسلامی  در این عملیات به مقصد و مقصود خود رسید .

شاهچراغی گفت: عظمت قدرت در آتش لحظه ای این عملیات بود یکباره آتش بر سر آنها ریخت  نتوانستند پیش بینی کنند و  ایران اعلام کرد که نمایش قدرت است نه اعمال قدرت و اگر اسرائیل روزی بخواهد دست به شیطنت بزند اعمال قدرت خواهد کرد و بنا به فرمایش آقا این یک تنبیه بود و انتقام سخت نبود. 

وی افزود: این عملیات از نظر زمانی دو هفته طول کشید در طی این دوهفته اضطراب و فشار زیادی به اسرائیل وارد  آمد مردم به فروشگاه ها ریختند و فشار روانی به اندازه ۲۰ هفته به آنها وارد شدو این بحرانهای سیاسی و نظامی به نفع ایران اسلامی تمام شد.

امام جمعه شهرستان ری گفت: دنیا فهید که ایران اسلامی قدرت پاسخگویی دارد و نمی گذارد اسرائیل به شرارت خود ادامه بدهد و رژیم صهیونیستی یا این عملیات آبروی خود را در جهان برد.

شاهچراغی ضمن تقدیر از سپاه در این عملیات  خاطر نشان کرد: هماهنگی بین نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است که بخش دیگری از موفقیت ما در این عملیات بود.

وی ضمن گرامیداشت ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه گفت: بنا به فرمایش حضرت امام ره اگر سپاه  نبود کشور هم نبود و سپاه در طی ۴۵ سال گذشته در تمام دوره فعالیت خود  خوش درخشیده  است.

امام جمعه شهرستان پردیس :عملیات افتخارآمیز وعده صادق پاسخ مستقیم و سنگین و ترکیبی به رژیم صهیونیستی

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: معجزه طبس بار دیگر تکرار شد وعملیات افتخارآمیز وعده صادق و پاسخ مستقیم و سنگین و ترکیبی به رژیم صهیونیستی بود.

امامان جمعه تهران : تثبیت قدرت بازدارندگی ایران و تنبیه اسرائیل هدف عملیات وعده صادق

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت السلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: شلیک جمهوری اسلامی به اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی وعده صادقی که دشمنان را به واقعیات ایران آگاه کرد،ابعاد عملیاتی ایران در بُرد، جغرافیا؛ تعداد سلاح‌های پرتابی، چندین برابر و آسیب مالی بزرگ‌تر از ابعاد عملیات رژیم‌ صهیونیستی علیه سفارت ایران در دمشق بود.

وی با بیان اینکه غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران ناکام ماند، توضیح داد: این عملیات توانست از پدافند های اسرائیلی عبور کند و موشک ها به اهداف مورد نظر رسیدند و یکی از رادارهای هشت‌گانه ضد بالستیک با برد ۴۸۰۰کیلومتری با قیمت ۵۰۰ میلیون دلار را نابود کرد که در واقع اسرائیل را در جهان تحقیر کردیم.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: وقتی اعلام کردیم که پاسخ کوبنده خواهیم داد، دو هفته به آنها مهلت دادیم و حتی مبادی پاسخ در حین عملیات را هم آشکار کردیم و هم این حمله را با تسلیحات با فناوری پایین انجام دادیم؛ تا هر توان و هر حمایت و هر آمادگی را که می‌خواهند به کار بگیرند تا مانع ایران بشوند.

حسینی افزود: این رژیم دو هفته سراسر در آشوب و اضطراب غرق بود و فهمید که نمی‌تواند به توانمندی‌های خود و حمایت حامیان غربی خود اعتماد کند چون حامیان غربی خیلی تلاش کردند اما آن عظمت پیوند میدان و دیپلماسی ایران برای دشمن بهت‌آور بود و دشمن را شکست دادیم و انشاالله شکست های بعدی دشمنان مان در راه است.

وی با اشاره به هدف اصلی عملیات وعده صادق گفت:دو روی سکه‌ی هدف اصلی این عملیات، «تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی» و «نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی» بود که این دو هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیح داد:تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود و هویت سپاه ذیل هویت نورانی و مبارک گفتمان انقلاب اسلامی، قوام می‌یابد.

حسینی ادامه داد: اگرچه سپاه هویتی نظامی دارد اما نظامی‌گری در واقع یک بُعد از ابعاد این نهاد مکتبی است، سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی مهم‌ترین رکن آن را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به روز تولد شهید ابراهیم هادی در اول اردیبهشت ماه، خاطر نشان کرد: پهلوانی از جامعه‌ی ورزش و به‌عنوان نمادی از غیرت جامعه‌ی ورزش ایران اسلامی و پنج هزار شهید ورزشکاری است که مدالشان پلاکشان شد.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: تقدیم ۱۰۰ شهید مدافع حرم در سال‌های اخیر نشان از این دارد که جوانان ورزشکار ایران اسلامی از شهدای دفاع مقدس الگو می‌گیرند و فرهنگ پهلوانی، ایثار و شهادت هنوز در کشور زنده و بالنده است.
شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

عملیات وعده صادق ضربه ای تاریخی  و سیلی محکم به رژیم کودک کش اسراییل بود

امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهریار اظهار داشت:اهمیت عملیات اخیر از چند جهت بهت آور بود،در این علمیات غرور آفرین ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی ایران یکی از پر اهمیت تمرین موارد بود که به جهت توان بالای موشکی و پهپاد ی ایران این مهم میسر شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:عظمت قدرت آتش لحظه ای ایران که توان کوچکی  از آن به نمایش گذاشته شده به واقع باید گفت این فقط گوشه ای از  نمایش قدرت  ایمان مردان میدان بود.

حسینی نوری بیان کرد: مقایسه عملیات وعده صادق با عملیات صهیونیست‌ها در دمشق از نظر جغرافیایی نکته مهمی است ، در این عملیات داشته هایی که  رژیم صهیونیستی به آن می‌بالید  طی این  عملیات در هم کوبیده شد و همینه پوشالی آن مشهود و دنیا فهمید که آنها هیچ نیستند ، این عملیات در ناکام گذاردن پدافند ۳ مرحله‌ ای غرب موفق بود.

امام جمعه شهریار افزود:در حوزه رسانه ای ،ذهنی که دنبال فریب افکار عمومی هستند نتوانستند به خواسته هایشان برسند ، رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی هر چه تلاش کرد تا این عملیات را بی اثر نشان دهند اما در حوزه ی رسانه نیز دشمن شکست خود و نشانه های آن در تمام دنیا نمایان شد.

وی تصریح کرد:در این عملیات همکاری نیروهای مسلح و دستگاه‌ دیپلماسی به افتخار ملی برای ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت بار برای آمریکا و اسرائیل بودو بال اصلی عملیات وعده صادق
۱_تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی،۲_نواختن سیلی کمر شکن به رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه شهرستان شهریار ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه یک نیروی واکنش سریع ،مردمی و انقلابی در همه جا و همیشه،خنثی کننده توطئه‌های دشمنان ،سپاه زمینه ساز تشکیل و مشاور امین و هدایتگر اصلی نیرو های مختلف مقاومت در جهان اسلام،سپاه و نیروهای چهارگانه اش، سپاه قدس، نیروهای هوا فضا و سازمان اطلاعات، جنگهای نوین اش نماد اقتدار و قدرت و پایداری مردم ایران و نظام اسلامی است،سپاه با روحیه جهادی و ایثارگریش با بسیج مردمی اش و خدمت صادقانه اش ،امید و غیرت مردم ایران اسلامی است.

حسینی در خاتمه متذکر شد: امروز با وجود همه تحریم ها و مشکلات که دشمنان ایجاد می‌کنند با دست خالی و توان دانشمندان و نخبگان مان به این قدرت رسیده ایم،این عملیات غرور آفرین را به مردم تبریک میگوییم،و تشکر میکنم از نیروهای مسلح که این مهم را رقم زدند.

امام جمعه موقت ورامین: وعده صادق الهی در نابودی اسراییل محقق می شود

 امام جمعه موقت ورامین گفت : وعده الهی در نابودی اسراییل قطعا محقق می شودو نشانه های آن را در عملیات وعده صادق ایران اسلامی به خوبی نمایان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: آمریکا، انگلیس و دست نشانده‌های آن‌ها در منطقه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از عبور موشک‌ها و پهپادهای ما از آسمان کشورها و رسیدن به سرزمین‌های اشغالی به کار بستند، اما موفق نشدند.

وی افزود: موشک‌های ما از گنبد آهنین، فلاخن و پیکان عبور کردند، از شهرها و پایگاه‌های هسته‌ای دشمن عبور کرده و پایگاه استراتژیک «نواتیم» را هدف قرار داده و منهدم کردند، در شب پاسخ از نیمه شب تا صبح آسمان رژیم صهیونیستی تحت سیطره و زیر چکمه‌های سربازان اسلام بود.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که دشمن قدرت و عظمت ایران را فهمید، گفت: امریکائی ها به سرعت اعلام کردند، که ما قصد درگیری با ایران را نداریم، هدف رژیم صهیونیستی این بود، که آمریکا را به میدان بیاورد، اما آمریکا رسماً اعلام کرد، قصد درگیری با ایران را نداریم و قلاده صهیونیست‌ها به عنوان سگ وحشی را گرفت، که مرتکب خطای دیگری نشود.

وی ادامه داد: دشمن فهمید اگر دست از پا خطا کند، این بار به جای صدها موشک پیشرفته پایگاه‌های غربی در منطقه آماج حمله قرار خواهند گرفت.

رضاپور عملیات وعده صادق را موجب خوشحالی همه مسلمانان جهان دانست و گفت: این عزت و عظمت به برکت خون شهدا و پایمردی این ملت به آنها داده شده است.

خطیب جمعه ورامین گفت: شورای امنیت تحت سیطره رژیم صهیونیستی حتی نتوانست یک بیانیه علیه ایران صادر کند، قطعاً این پیروزی بزرگ در همه زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آثار امیدبخشی خواهد داشت، البته ممکن است، این رژیم در حال مرگ خودسرانه مرتکب خطاهایی شود.

وی با بیان این که به نظر می‌رسد، تنها امید آمریکا و صهیونیست‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی، جنگ رسانه‌ای است، گفت: ما در زمینه جنگ رسانه‌ای باید کار آمد باشیم ، باید مردم ما هوشیار باشند و تحت تأثیر تبلیغات دروغین دشمنان قرار نگیرند.

گرامیداشت هفته سلامت 

مجتبی بندادکرمانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند، ضمن گرامیداشت هفته سلامت به تشریح برنامه های هفته سلامت در شهرستان دماوند و روزشمار آن پرداخت.
وی با بیان اینکه نقش مردم در حفظ سلامت جامعه بی بدیل است، گفت: در کنار نقش مردم در  ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان، این نهاد نیز برنامه های ویژه ای را همچون سالهای قبل در دستور کار قرار دارد.
 

سپاه مولود انقلاب و مولد نیروهای انقلابی است

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: دلیل سپاه هراسی آمریکا این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از دل انقلاب و مولد نیروهای انقلابی است.

حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) طی سخنانی اظهار داشت: بسیاری از نیروهای امین با صداقت و خدمتگزار جهادی و پاک دست که امروز در عنوان های مختلف در کشور خدمت می کنند تربیت شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند یعنی سپاه امروز دارای یک مکتب تربیتی انسان ساز است از طرفی سپاه نماد اقتدار انقلاب اسلامی است .

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از نیروهای امین با صداقت و خدمتگزار جهادی پاک دست که امروز در عنوان های مختلف در کشور خدمت می کنند تربیت شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند یعنی سپاه امروز دارای یک مکتب تربیتی انسان ساز است و از طرفی سپاه نماد اقتدار انقلاب اسلامی است .

وی افزود: یک نمونه مهم همین عملیات ظفرمندانه و اقتدارآفرین وعده صادق بود که با سایر عملیات هایی که در طول تاریخ انجام شد متفاوت بود.

وی ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی جوری در ذهن مردم و منطقه و جهان جا انداخته بود که هیچ کشور و دولتی جرئت حمله به رژیم صهیونیستی را ندارد و هیچ سلاح جنگ افزا حریف مقابله با رژیم صهیونیستی نیست و سامانه های دفاعی و امنیتی این رژیم آن قدری قوی هستند که هیچ جنگ افزاری از آن ها  عبور نمی کند این سه نگاه را رژیم صهیونیستی در چشم مردم دنیا برجسته کرده بود اما عملیات موفق وعده صادق هر سه نگاه را درهم شکست .


وی در پایان افزود: سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستادکل نیروهای مسلح دست به دست هم دادن این عملیات ترکیبی پهپادی موشکی را انجام دادن و در تاریخ رکوردی را ثبت کردند که بزرگ ترین حمله پهپادی جهان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha