برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

اردبیل- ایرنا- مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل از برخورد با افزایش دهندگان عوارض ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل خبر داد و گفت: افزایش خودسرانه نرخ ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل پذیرفتنی نیست و با قیمت گذاری خودسرانه طبق قانون برخورد می شود.

مسعود ایرانی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: برخی افراد سودجو قصد سوء استفاده از شرایط فعلی بازار را دارند تا با افزایش خودسرانه قیمت ها، نظم عمومی بازار را بر هم بزنند.

وی اظهار کرد: افرادی که خودسرانه قیمت‌ها را افزایش داده بودند، با ورود به موقع کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، موضوع بررسی و پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی با عنوان تخلف گران‌فروشی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: تا بازگشت قیمت‌ها به حالت منطقی، بازرسی‌های سرزده از میدان میوه و تره بار و برخورد جدی با متخلفان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته افزایش بی ضابطه عوارض ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل، موجب اخلال در روند عادی فعالیت میدان تره بار اردبیل شده و صف‌های طویل در مقابل ورودی آن تشکیل شده بود.

این وضعیت، طی چند روز اخیر فعالان در این بازار و خریداران از آن محل را دچار مشکلات عدیده از جمله افزایش نرخ خرید و فروش محصولات عرضه شده کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha