۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۲۸
کد خبر: 85449628
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

۲ واحد صنعتی در شهرستان گرمی به چرخه تولید برگشت

۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۲۸
کد خبر: 85449628
۲ واحد صنعتی در شهرستان گرمی به چرخه تولید برگشت

اردبیل- ایرنا- کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی قهرمان و نیز واحد تولید شیرآلات آویسا با کمک دستگاه قضایی و با ورود دادستان شهرستان گرمی به موضوع توسعه اشتغال، به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا، تعطیلی و توقف فعالیت و تولید در این ۲ واحد صنعتی در سال جاری به نگرانی کارگران شاغل در این واحدهای تولیدی شهرستان گرمی و گلایه های متعدد از تعطیلی واحدهای صنعتی تبدیل شده بود.

با ورود دادستان شهرستان گرمی به موضوع و پیگیری متعدد از هفته گذشته، طبق وعده صاحب کارخانه شیرآلات قهرمان، بالاخره این واحد تولیدی روز گذشته بازگشایی شد و بنا به اعلام مسئولان کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی آویسا، این واحد تولیدی نیز از فردا به چرخه تولید باز خواهد گشت.

تعطیلی یک ماهه واحدهای تولیدی شیرآلات بهداشتی قهرمان و آویسا در شهرستان گرمی موجب سردرگمی و نگرانی کارگران این دو واحد صنعتی شده و به گفته کارگران، علت توقف فعالیت آنها نیز تامین نشدن مواد اولیه اعلام شده بود.

فرماندار شهرستان گرمی در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر تعطیلی کارخانه آویسا گفت: این واحد صنعتی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و شایعه تعطیلی آن به‌هیچ وجه صحت ندارد.

حسین مولایی افزود: مواد اولیه کارخانه آویسا تامین شده و این مجموعه با اراده قوی برای توسعه، در حال تولید است و دولت نیز در کنار سرمایه گذار، مصمم به حل مشکلات واحدهای صنعتی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha