مبنای توسعه کیش جذب سرمایه گذاری است/باشگاه سرمایه گذاران جزیره ایجاد می‌شود

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه مبنای توسعه این جزیره، جذب سرمایه گذاری است گفت: فلسفه وجودی سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد شرایط لازم برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاری است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، رحیم سرهنگ در دیدار با انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش اظهار کرد: متاسفانه مسیری که درکیش طی شده مطابق با سیاست‌های ایجادی منطقه آزاد نبوده و تغییر نگرش در این رابطه ضروری است؛ نگرش اشتباه به کیش سبب شده تا فرآیندها در این منطقه به درستی تعریف نشود.

وی با بیان اینکه روند جذب سرمایه گذاری در منطقه اصلاح می‌شود، افزود: در تلاشیم تا نه تنها روند سرمایه گذاری در منطقه اصلاح شود، بلکه باید مشکلاتی را که سبب شده طرح‌های مختلف سرمایه گذاری در منطقه راکد بماند، رفع شود؛ ما در این مسیر راه دشواری در پیش داریم که مشارکت و همدلی جوامع و بخش خصوصی را می‌طلبد.

سرهنگی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش، حل مشکلات و موانع در ۲ بخش حوزه بالادستی و حوزه داخلی را در دستور کار قرار داده است و در این مسیر از مشارکت بخش خصوصی حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، ایجاد باشگاه سرمایه گذاران کیش با محوریت تعامل مستقیم با مدیران ارشد منطقه آزاد در این جلسه مطرح شد که با استقبال بخش خصوصی همراه بود.

لازم به ذکر است در اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش، موضوعات شهرک‌های صنعتی، گلخانه‌ها و یکی از پروژه‌های مسکونی مطرح شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha