مربی نساجی: حمایت و رضایت هوادارن قوتِ قلبِ تیم نساجی است

ساری - ایرنا - مربی نساجی گفت: حسِ خوب حمایت و رضایت از سوی هواداران قوت قلب نساجی است و به کادر فنی به ویژه بازیکنان نساجی منتقل می‌شود که امیدواریم فردا در دیدار با تراکتور با حمایت خود به تیم در کسب نتیجه کمک کنند.

به گزارش ایرنا، مصطفی صداقت شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: تراکتور و نساجی در حالی فردا به مصاف هم می‌روند که هر ۲ تیم هویتِ جغرافیایی منطقه خودشان هستند.

وی افزود: اگرچه ما با تیم تراکتور لحظات خوبی داشتیم و فعالیت حرفه‌ای‌ آقای الهامی و کادر فنی‌اش در لیگ برتر با این تیم آغاز شد، اما اکنون به عنوان کادر فنی نساجی موظف هستیم که کیفیت خوبی از فوتبال را ارائه دهیم و برای برد نساجی تلاش کنیم، امیدوارم فردا شاهد بازی جذابی باشیم و اتفاق‌های خوبِ فوتبالی به سود نساجی رقم بخورد.

مربی نساجی با بیان این‌که پس از حضورِ ساکت الهامی تمرین‌های این تیم در ورزشگاه‌ شهید وطنی و در حضور هواداران انجام شده و این اقدام حسِ خوبی میانِ هواداران ایجاد کرده است، گفت: هدف سرمربی تیم و کادر فنی نساجی ایجاد این حس میان هواداران بود و رضایت آن‌ها مایه خوشحالی کادر فنی است.

صداقت با دعوت از هواداران نساجی برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیمِ محبوب‌شان گفت: همیشه این حسِ خوب حمایت و رضایت از سوی هواداران به کادر فنی به ویژه بازیکنان نساجی منتقل شده است. آن‌ها انرژی مضاعفی هستند که باعث می‌شوند در روزهای سخت گام‌هایمان را محکم‌تر و استوارتر برداریم.

وی در ادامه پیرامون وضعیت فنی تیمِ نساجی گفت: خلقِ موقعیت با خودمان است و با توجه به نفرات و تمرین‌هایی که انجام دادیم باید موقعیت خلق کنیم که این مهم به خوبی در بازی‌های گذشته رخ داده است.

صداقت با ابراز امیدواری برای بازگشت روزهای خوب نساجی و پشتِ سرگذاستن بدشانسی‌ها گفت: مطمئن هستیم در آینده نزدیک مواردی نظیر تاثیرِ ستاره بودن دروازه‌بان حریف، اشتباه‌های بازیکنان و مواردی از این قبیل رفع می‌شود و شاهد روزهای خوب برای این تیم هستیم، مهم این است که تمام ارکان تیم نساجی از مدیریت کلان تا جزیی‌ترین کادر این تیم در راستای شرح وظیفه خودشان بهترین کیفیت را ارائه می‌دهند و به هواداران قول می‌دهیم که هیچ‌ کم‌کاری در هیچ زمینه‌ای وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های نساجی و تراکتور در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال کشور فردا -جمعه- از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزاری می‌شود.

نساجی در حال حاضر با ۱۶ امتیاز از ۲۴ بازی در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد و تراکتور با ۴۰ امتیاز تیم چهارم جدول است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha