۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85449380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۷۰۰ کارت سوخت غیرفعال تاکسی در خرم‌آباد وجود دارد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم‌آباد گفت: افزون بر ۷۰۰ کارت سوخت غیرفعال یا فروشی تاکسی در شهر خرم‌آباد وجود دارد که در یک مهلت زمانی ۱۵ روزه باید کارت شهری دریافت کنند.

سجاد کاظمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مالکان تاکسی هایی که تا کنون نسبت به هوشمند سازی اقدام نکرده اند از یکم تا پانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند تا کارت شهری دریافت و برای خدمت به شهروندان وارد چرخه فعالیت شوند در غیر این صورت با آنها برخوردهای قانونی خواهد شد.

وی بیان کرد: جهت رفاه حال و امنیت مسافران و رانندگان و جلوگیری از سوءاستفاده از کارت های سوخت تاکسی و از رده خارج کردن تاکسی های غیر فعال ناوگان تاکسیرانی شهر خرم آباد هوشمندسازی می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم‌آباد اضافه کرد: با ابلاغ نرخ های جدید کرایه تمام تاکسی های شهر خرم آباد مجهز به کارتخوان شده و با انتخاب مسیرهای تک، ۲ و سه سفره در این کارتخوان ها تعریف و با کشیدن کارت، مبلغ کرایه از حساب شهروندان کسر می شود که اقدامی مثبت جهت جلوگیری از دریافت مبالغ بیشتر از مسافران است.

کاظمی همچنین با اشاره به صدور ۲۰۰ کارت شناسایی ویژه رانندگان تاکسی شهر خرم‌آباد عنوان کرد: محتوای این کارت ها شامل عکس و اطلاعات شناسایی راننده، کد تاکسی، شماره پلاک خودرو و شماره تلفن واحد رسیدگی به شکایات است تا مسافران در صورت رضایت یا هرگونه شکایت از راننده، موارد مطروحه را با سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی در میان بگذارند.

۲ هزار و ۵۴۰ دستگاه تاکسی در شهر خرم آباد وجود دارد، که حدود یکهزار و ۷۰۰ دستگاه از آنها فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha