فرماندار تهران: خدمات دهی به گردشگران در ایام نوروز امسال متفاوت بود

تهران بزرگ - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار تهران با تشریح خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز گفت: خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی امسال متفاوت از سال‌های قبل بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد قیومی عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خادمین ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران که در سالن کوشک مجموعه گردشگری عباس آباد برگزار شد، افزود: در نوروز ۱۴۰۳ شاهد خدمات رسانی متفاوت تری بودیم چرا که با تشکیل ۱۲ کمیته تخصصی در بخش‌های حمل و نقل، بهداشت و درمان و سایر بخش ها منجر شد و در تمامی بخش ها توانستیم رکورد بزنیم.

وی اظهار کرد: در فرودگاه مهرآباد و راه آهن تهران به لحاظ تعداد مسافران امسال رکورد تاریخی زده شد و در سایر بخش‌ها نیز نسبت به سال گذشته اقدامات متفاوت تری صورت گرفت.

فرماندار تهران: خدمات دهی به گردشگران در ایام نوروز امسال متفاوت بود

معاون استاندار تهران ادامه داد: امسال با تلاش کمیته حمل و نقل و ترافیک میزان تصادفات شهری در تهران ۴۴ درصد کاهش یافت و در سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی، پایانه ها و همچنین اورژانس و هلال احمر و همچنین هواشناسی اقدامات ویژه‌ای صورت گرفت.

دیدنی های تهران را به مردم معرفی کنید

رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: تهران در حوزه گردشگری از ظرفیت‌های ویژه ای برخوردار است و باید این ظرفیت را به مردم معرفی کرد.

فرماندار تهران: خدمات دهی به گردشگران در ایام نوروز امسال متفاوت بود

مهدی چمران خطاب به اعضای ستاد سفرهای نوروزی پایتخت تاکید کرد: تهران مملو از آثار دیدنی و فاخر است که حتی خود تهرانی ها هم با این اماکن آشنا نیستند و باید این اماکن را به مردم تهران و همچنین مسافران معرفی کرد.

وی ادامه داد: شهرداری تهران امسال تلاش کرد خدمات بهتری را به گردشگران ارایه کند و امسال میزان استقبال مردم از اماکن گردشگری افزایش داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha