۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85449008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون فرماندار ورامین: هنرمندان انقلابی نسبت به مسائل جامعه فعالانه برخورد کنند

ورامین - ایرنا - معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: یکی از مهمترین شاخصه‌های هنرمندان انقلابی این است که نسبت به مسائل جامعه فعالانه برخورد کرده و با زبان هنر تلاش می‌کنند که از مشکلات بکاهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد زاهدی شامگاه چهارشنبه در مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی و رونمایی از کتاب آقای ایرانشهر به نویسندگی رحیم مختومی که به مناسبت، سالروز تشکیل بسیج هنرمندان و شهادت شهید مرتضی آوینی در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار شد اظهار داشت: ورامین از حضور هنرمندان انقلابی متعددی نظیر آقای مخدومی برخوردار است که این امر برای اعتلای فرهنگ و هنر بسیار مناسب است.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات اثربخش صورت گرفته از سوی نویسندگان ورامین به ویژه رحیم مختومی، جمع آوری و تألیف زندگینامه شهیدان است که این امر در اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت نقش به سزایی ایفا می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز هنر انقلاب با علمداری شهید آوینی شناخته می شود، هنرمندی انقلابی که آثار آن را در برنامه روایت فتح و در اخلاص صاحب اثر و پرهیز از تابلو داری و اسم و نام و نشان می‌توان مشاهده کرد.

معاون فرماندار ورامین: هنرمندان انقلابی نسبت به مسائل جامعه فعالانه برخورد کنند

زاهدی اظهار داشت: شهید آوینی در آثار خود بدون نام و نشان و بی‌آن که خودش را محور همه فعالیت ها بداند، کار هنری و مستندی همچون روایت فتح را منتشر کرده و این اخلاص آوینی باعث شده کارهای دلنشین و الهی را عرضه کند.

معاون سیاسی فرمانداری ورامین یکی دیگر از شاخصه های هنرمند انقلابی را اهتمام به مسائل روز دانست و گفت: هنرمند انقلابی باید مرد زمانه خود باشد و نسبت به رخدادهای زمانه خود کنشگر باشد و با پرداخت ظریف و هنرمندانه به مسائل روز بپردازد.

این مسئول با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه و نیروهای مسلح به رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل اعلام کرد: در روایات متعدد داریم که قبل از ظهور حضرت مهدی (عج)، ایرانیان صهیونیست ها را نابود خواهند کرد و انشاالله این امر به زودی محقق خواهد شد.

وی افزود: قلب همه آزادگان جهان با اقدام بی نظیر ایران اسلامی و سیلی محکم به اسرائیل شاد شد و این اقدام نیاز به روایت هنری توسط هنرمندان انقلابی دارد و گرنه این حماسه بزرگ توسط دشمنان تحریف خواهد شد.

معاون فرماندار ورامین: هنرمندان انقلابی نسبت به مسائل جامعه فعالانه برخورد کنند

در پایان این مراسم از تنی چند از هنرمندان شهرستان ورامین قدردانی شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha