۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85448905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات وعده صادق پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی بود

کاشان _ ایرنا _ رییس دانشگاه پیام نور کاشان گفت:عملیات وعده صادق پاسخ قاطع ایران نسبت به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود.

دکتر محمد توکلی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده 51 منشور سازمان ملل با هدف تنبیه و بازدارندگی تعرضات این رژیم غاصب بود.

وی اظهار کرد:اگر بخواهیم در مقابل اسرائیل جنایتکار به دلیل اقداماتی که علیه ملت شریف ایران و ترور دانشمندان و مستشاران نظامی ما انجام داده، پاسخ درخوری دهیم،این پاسخ مساوی با حذف رژیم غاصب است و عملیات وعده صادق نشان داد که ایران در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی منفعل نیست و اقدامی اجتناب ناپذیر در مقابل ناکارآمدی و انفعال سازمان ملل متحد بود که نسبت به وحشی گری های رژیم غاصب مماشات می کند و هیچگاه در قبال نفص قوانین بین المللی توسط اسرائیل اقدام شایسته انجام نداده اند.

رییس دانشگاه پیام نور کاشان بیان کرد:عملیات وعده صادق پیام قدرت جمهوری اسلامی ایران است و نشان می دهد که اگر اراده جمهوری اسلامی و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد بی درنگ در صحنه حاضر شده و به هر رژیمی که نسبت به منافع ما تعدی کند پاسخ داده می شود.

توکلی گفت:پاسخ ایران به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی به همه کسانی که علیه جمهوری اسلامی خیال پردازی کرده و تصور می کنند که قادر به ضربه زدن به ایران اسلامی هستند این پیام را صادر کرد که در محاسبات خود تجدیدنظر کنید چراکه جمهوری اسلامی مقتدر و توانمند است و هرجا منافع و اراده ملت ایران باشد از این منافع کوتاه نمی آید.

وی افزود:پیام عملیات وعده صادق پیام امیدواری به نیروهای مقاومت بود و جوسازی تبلیغاتی رژیم صهیونیستی که در دل کشورها رعب ایجاد کرده بود که کشوری نفوذناپذیر است را از بین برد و پوشالی بودن گنبد آهنین این رژیم را نشان داد،عبور موشک های ایران از لایه های محافظتی اسرائیل معادلات را به نفع نیروهای مقاومت تغییر داد و ثابت کرد اگر اراده ای برای مقابله با تخاصمات رژیم صهیونیستی باشد امکاناتی ازجمله گنبد آهنین هیچ تاثیری در محافظت از این رژیم غاصب ندارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha