عملیات وعده صادق؛ آینده ایران اسلامی را صیانت و تضمین کرد

شهرکرد – ایرنا – منتخب مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات جنایت‌ بار صهیونیست‌ها آینده ایران اسلامی را صیانت و تضمین کرد.

غلامرضا میرزایی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه امروز همه قدرت‌ها اعم از آمریکا، اروپا و اسرائیل در حال محو شدن هستند، افزود: عملیات وعده صادق ضمن اینکه قدرت نظامی ایران را به دنیا ثابت کرد برای آینده کشور تعیین کننده و در معادلات سیاسی نیز تاثیرگذار بود.

وی اظهار داشت: عملیات وعده صادق پاسخ قاطع، پشیمان‌کننده، دقیق و گسترده ایران به زیاده‌خواهی‌ها و اقدام‌های ددمنشانه رژیم کودک‌کش اسرائیل بود.

منتخب مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام عملیات وعده صادق به فکر و مخیله رژیم صهیونیستی، اذناب و حامیان آن‌ها هم نمی‌رسید گفت: اینکه برخی‌ها درفضای مجازی پاسخ ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی را کم اهمیت جلوه می‌دهند امری طبیعی به شمار می‌رود چون دشمن در این عملیات ضربه سنگینی متحمل شده و در تلاش برای جبران است.

وی اضافه کرد: دشمن در شرایط کنونی امکان پاسخ به عملیات وعده صادق را ندارد چون می‌داند وقتی پاسخ اولیه از سوی حریف با این گستردگی و قدرت باشد پاسخ‌های تکمیلی به طور قطع می‌تواند رژیم صهیونیستی را نابود کنند.

میرزایی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که ملت، کشور، دولت و رزمندگان ایران اسلامی به این مرحله از اقتدار رسیده‌اند که می‌توانند پاسخ کشوری را که روزی به عنوان زرادخانه دنیا معرفی می‌شد، به این گستردگی بدهند.

وی یادآور شد: هرچند کشورهای منطقه از قبل هم پی به اقتدار ایران اسلامی برده بودند امروز با انجام عملیات وعده صادق قدرت این کشور در عمل به آن‌ها ثابت شد.

منتخب مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای منطقه متوجه شدند حامیانی که دارند نمی‌توانند برای منطقه خاورمیانه قدرت را دیکته کنند و این کشورهای منطقه هستند که باید قدرت را در منطقه دیکته کنند.

وی با تاکید براینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران شرایط منطقه را تغییر داد اضافه کرد: مهمترین پیام عملیات وعده صادق این است که کشورهای منطقه باید بدانند نباید زیر یوغ دیگران بروند و مسائل منطقه باید درمنطقه حل شود.

میرزایی ادامه داد: یکی دیگر از پیامدهای عملیات وعده صادق این است که کشورهای منطقه متوجه شدند نباید به قدرت‌هایی که فقط در اذهان جهانیان به عنوان قدرت برتر شناخته می‌شوند اجازه داد برای منطقه تصمیم‌گیری کنند.

وی تاکید کرد: امید می‌رود با انجام عملیات وعده صادق؛ کشورهایی که هنوز نتوانسته‌اند از چنبره و سیطره آمریکا و اذناب آن‌ها بیرون بیایند نیز از خواب بیدار شوند.

منتخب مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مهمترین حرف ایران در دنیا دفاعی است گفت: جمهوری اسلامی تا زمانی‌که کشور و مردم آن درامنیت است و کشورهای متخاصم مشکل سازی نکنند بنا ندارد دنیا را با حمله نظامی به هم بریزد.

وی ادامه داد: نگاه جمهوری اسلامی تا زمانی دفاعی است که منافع آن محفوظ باشد و هر قدرتی بخواهد تجاوز کند به طور قطع ایران پاسخ لازم را خواهد داد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آنها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha