۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85448756
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پهن شدن تور ملوانان برای صید سه امتیاز از سپاهان

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۰
کد خبر: 85448756
پهن شدن تور ملوانان برای صید سه امتیاز از سپاهان

رشت - ایرنا - تیم های فوتبال ملوان و سپاهان اصفهان در دیداری حساس از رقابتهای لیگ برتر کشور مقابل هم قرار می‌گیرند که بی‌شک ملوانان برای تصاحب هر سه امتیاز این بازی، برنامه‌ و تاکتیک‌های خاصی خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، این دو تیم عصر یکشنبه در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که تاکنون نتایج بسیار ارزنده و بازیهای بسیار خوبی را در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر به نمایش گذاشته، برای پیروزی در این بازی حساس، تدارک دیده و تورهای خود را برای تصاحب هر سه امتیاز این مسابقه پهن کرده است.

این نماینده شایسته گیلان که با هدایت مهدی تارتار توانسته جزو تیمهای بالای جدولی قرار گیرد و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا نیز بشمار می‌رود با پیروزی مقابل تیم سپاهان می تواند همچنان امیدوار به تصاحب این سهمیه باشد.

فوتبال ملوان در دیدار رفت و در اصفهان نیز با یک بازی حساب شده توانسته بود برابر سپاهان اصفهان به برتری برسد و به همین دلیل این با روحیه بالا در دیدار خانگی خود رو در روی تیم قدرتمند و پرمهره سپاهان قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر ملوانان که در بازی قبلی خود در روزشگاه آزادی تهران بازی بسیار خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشته و فقط به دلیل اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردند، مصمم هستند تا با برتری مقابل سپاهان، آن شکست را هم فراموش کنند.

ملوان بازنده سربلند؛ تساوی خانگی داماش؛ شکست سپیدرود در دربی شمال

مدیرعامل باشگاه ملوان: از گروه داوری بازی با پرسپولیس شکایت می‌کنیم

ملوانان در صورت کسب پیروزی مقابل سپاهان اصفهان در فاصله یک امتیازی این تیم در جدول رده‌بندی قرار خواهند گرفت و با توجه به اینکه تیم سپاهان بازی بسیار سختی را باید در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار کند، ملوان این شانس را دارد که در صورت کسب پیروزی مقابل سپاهان و لغزش این تیم در سایر دیدارها بتواند جایگاه سومی سپاهان را در جدول رده‌بندی تصاحب کند.

به هرحال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در صورت کسب پیروزی مقابل سپاهان اصفهان به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه خواهد داد و از سوی دیگر امیدوار به کسب سهمیه آسیا نیز باقی خواهد ماند.

به هرحال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در صورت کسب پیروزی مقابل سپاهان اصفهان، به روند خوب خود در لیگ ادامه خواهد داد و از سوی دیگر امیدوار به کسب سهمیه آسیا باقی خواهد ماند

از سویی با توجه به شکست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر، ملوانان در صورت کسب پیروزی مقابل سپاهان اصفهان بالاتر از تراکتورسازی در جدول رده‌بندی قرار می گیرند.

این در حالی است که بی‌شک طرفداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از این بازی حساس از تیم خود فقط پیروزی می‌خواهند و به همین دلیل همانند بازی‌های گذشته با حضور خود در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی از تیمشان حمایت همه جانبه خواهند کرد.

سپاهان مترصد گرفتن انتقام شکست دور رفت

اما تیم فوتبال سپاهان نیز به طور حتم برای کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه حساب ویژه‌ای باز کرده تا با برتری مقابل ملوان، همچنان یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر باشد.

تیم فوتبال سپاهان که در دیدار رفت مغلوب ملوان شده بود، بی شک مترصد کسب پیروزی مقابل ملوان و آن هم در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی است تا شکست دور رفت را جبران کرده و انتقام خود را از ملوانان بگیرند.

پهن شدن تور ملوانان برای صید سه امتیاز از سپاهان

سپاهان که چهارشنبه گذشته در دیدار معوق خود موفق شد در شهرآورد اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن را شکست دهد، با روحیه خوب مقابل تیم ملوان قرار می گیرد و به طور حتم فقط برای پیروزی رو در روی ملوان قرار می‌گیرد.

تیم فوتبال سپاهان که چهارشنبه گذشته در دیدار معوقه خود موفق شد در شهرآورد اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن را شکست دهد، با روحیه خوب مقابل تیم ملوان قرار خواهد گرفت و این تیم نیز به طور حتم فقط برای پیروزی و کسب سه امتیاز رو در روی ملوان قرار می‌گیرد.

تیم فوتبال سپاهان هنوز برای کسب مقام قهرمانی رقابتهای لیگ برتر ناامید نیست و در صورت کسب پیروزی مقابل ملوان، همچنان امیدوار باقی است زیرا این تیم یک بازی حساس نیز باید با پرسپولیس برگزار کند و در صورت کسب پیروزی در آن دیدار هم می‌تواند برای کسب مقام قهرمانی امیدوار باشد.

با توجه به شرایط و وضعیت تیمهای ملوان و سپاهان در جدول رده‌بندی، هر ۲ تیم نیاز به پیروزی دارند و نتیجه مساوی چندان برای آنان مطلوب نیست زیرا ملوان با پیروزی مقابل سپاهان، به کسب سهمیه آسیا امیدوار دارد و تیم سپاهان نیز با برتری مقابل ملوان، علاوه بر جبران شکست دور رفت، همچنان امیدوار به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

با این وجود در بازی حساس تیمهای فوتبال ملوان و سپاهان اصفهان باید منتظر یک بازی هجومی از سوی هر ۲ تیم باشیم و تماشاگران نیز امیدوارند که شاهد یک بازی زیبا، تماشاگرپسند و پرگلی را در این بازی حساس نظاره‌گر باشند.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم سپاهان اصفهان با کسب ۴۲ امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha