۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85448624
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مریوان قهرمان رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان کردستان شد

سنندج- ایرنا- تیم ستارگان مریوان در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال کردستان را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فوتسال لیگ برتر استان کردستان در رده های سنی نونهالان و نوجوانان از ۲۷ فروردین به مدت چهار روز به صورت گروهی در سالن مجموعه ورزشی کارگران مریوان برگزار شد.

این رقابت ها در رده سنی نونهالان با حضور چهار تیم ستارگان مریوان، شاهو کامیاران، آبی پوشان قروه و انجمن پیام آوران همیاری دلبران و در رده سنی نوجوانان با حضور چهار تیم ستارگان مریوان، هیات فوتبال سروآباد، به هئز سنندج و آبی پوشان قروه برگزار شد.

در پایان مسابقات رده سنی نونهالان تیم مریوان با شکست تمام رقبا و کسب ۹ امتیاز با اقتدار قهرمان شد، شاهو کامیاران با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و قروه با کسب سه امتیاز به مقام سوم رسید.

ستارگان مریوان با کسب عنوان قهرمانی، نماینده استان در لیگ مناطق فوتسالان نونهالان کشور در فصل ۰۴-۱۴۰۳ خواهد بود.

همچنین در رده سنی نوجوانان تیم ستارگان مریوان با نتیجه ۲ بر یک آبی پوشان قروه و ۱۰ بر ۲ هیات فوتبال سروآباد را شکست داد و یک روز پیش از پایان مسابقات قهرمانی خود را تثبیت کرد.

در همین رده سنی، نتیجه بازی هیات فوتبال سروآباد به هیز سنندج ۳-۳ مساوی شد، ستارگان مریوان ۲ بر یک آبی پوشان قروه را شکست داد، آبی موشان قروه، ۶-۵ از سد به‌هیز سنندج گذشت و ستارگان مریوان ۱۰ بر ۲ هیات فوتبال سروآباد را در هم کوبید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha