سرمربی استقلال خوزستان: بدشانسی گریبانگیر ما و گل‌گهر شده است

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: معتقدم که تیم ما و گل‌گهر سیرجان باوجود نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادیم، جایگاه لازم را در لیگ برتر کشور به دست نیاوردیم و بخشی از این موضوع به بدشانسی برمی‌گردد که گریبانگیر هر ۲ تیم شده است. 

به گزارش ایرنا، سیروس پورموسی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان افزود: همچنین دیگر موارد باعث شد ۲ تیم نتوانند به جایگاه لازم برسند.

وی تصریح کرد: گل گهر با وجود امکانات، ظرفیت و شرایط خوب ۲ فصل گذشته می توانست جزو مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان نیز می توانست جایگاه تک رقمی و بقای راحت تری در لیگ برتر داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی فردا از ۲ جهت برای ما مهم است ابتدا باید جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم و همانطور که بازی زیبایی را در دور رفت مقابل گل‌گهر سیرجان داشتیم، امیدوارم این اتفاق تکرار شود و فردا فوتبالی بازی کنیم که تمامی نگاه ها به سیرجان باشد.

تیم فوتبال گل گهر از ساعت ۱۷:۴۵ روز پنجشنبه هفته جاری در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف استقلال خوزستان می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha