۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۴۸
کد خبر: 85448465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غول سعودی در امارات زانو زد؛ العین VAR را حلال کرد+ فیلم

۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۴۸
کد خبر: 85448465
غول سعودی در امارات زانو زد؛ العین VAR را حلال کرد+ فیلم

تهران- ایرنا- تیم فوتبال الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر العین امارات شکست سختی را متحمل شد.

به گزارش ایرنا، العین امارات در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پذیرای الهلال عربستان بود، دیداری که در ورزشگاه هزاع بن زاید با برتری قاطع و بی‌حرف و حدیث نماینده امارات به پایان رسید تا ژرژ ژسوس پرتغالی وآبی‌پوشان الهلال شب تلخ و فراموش نشدنی را سپری کنند.

العین که پیش از این النصر دیگر تیم عربستانی را با همه بزرگانش از دور رقابت‌ها کنار زده بود امشب دست به کار بزرگی زد و با ارائه یک بازی شجاعانه الهلال عربستان را هم با شکست سنگینی بدرقه کرد تا در بازی برگشت کار به مراتب راحت‌تری داشته باشد.

گل اول العین

در همان دقایق ابتدایی سوفیان رحیمی گل اول را به ثمر رساند تا در دقیقه ششم دروازه الهلال باز شود، در ادامه تکنولوژی به کمک العین آمد و آنها با کمک VAR دو بار در نیمه نخست و از روی نقطه پنالتی دروازه نماینده عربستان را باز کردند تا در شرایطی که هنوز بازی به دقیقه ۴۰ نرسیده بود نتیجه ۳ بر صفر به سود میزبان شود و سوفیان رحیمی هم هت‌تریک کند.

گل دوم العین

گل سوم العین

الهلال با شوک سنگینی که بر پیکره این تیم وارد شده بود به رختکن رفت، شاگردان ژسوس در شروع نیمه دوم در همان دقیقه نخست توسط مالکوم به گل رسیدند تا هواداران این تیم رویای کامبک الهلال را در سر داشته باشند.

گل اول الهلال

در ادامه بازهم VAR برای العین کارساز شد و آنها در دقیقه ۵۶ یک پنالتی دیگر به دست آوردند که کاکو آن را به گل تبدیل کرد تا بازی ۴ بر یک شود.

گل چهارم العین

در شرایطی که الهلال به آب و آتش می‌زد، تعلل خط دفاعی العین کافی بود تا شاگردان ژسوس اختلاف را به ۲ گل برسانند. این گل در دقیقه ۷۸ توسط سالم الدوساری به ثمر رسید.

گل دوم الهلال

با این شرایط العین در بازی برگشت و در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الهلالی برود که زخم‌خورده و با شکستی تلخ این بازی را به پایان برد و باید دید آیا العین می‌تواند غول آسیا را در بازی برگشت هم به زانو درآورد؟

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha