۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85448265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجیره علویان؛ پویشِ جدید شبکه‌ اجتماعی مازندران

۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳
کد خبر: 85448265
زنجیره علویان؛ پویشِ جدید شبکه‌ اجتماعی مازندران

ساری - ایرنا - کاربران مازندرانی شبکه‌های اجتماعی روز چهارشنبه در حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق، پویش "زنجیره علویان" را راه‌اندازی کردند.

به گزارش ایرنا، شهروندان مازندران قرار است صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین برای حمایت و قدردانی از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور، زنجیره انسانی دیار علویان را به صورت همزمان در سواحل مازندران برگزار کنند.

کاربران فضای مجازی مازندران در حمایت از این زنجیره انسانی پویش زنجیره علویان را در شبکه‌های اجتماعی استان راه‌اندازی کردند که به گفته سینا قربانی کارشناس مسائل رسانه و مشاور استاندار مازندران تاکنون هزاران نفر به این پویش در شبکه‌های اجتماعی پیوسته‌اند.

کاربرانی که به این کارزار پیوسته‌اند، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی از مردم مازندران خواسته‌اند برای قدردانی از نیروهای مسلح ساعت ۱۰ صبح فردا -پنجشنبه- خود را به سواحل سراسر استان برسانند.

به گزارش ایرنا، عملیات «وعده صادق» بامداد یکشنبه -۲۶ فروردین- با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد. این عملیات که واجد ویژگی‌هایی همچون قدرت و سرعت به نسبت فاصله جغرافیایی بود، ضمن اینکه توانست ظرفیت‌ها و توانایی بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد، بازدارندگی ایران در محیط امنیتی را نیز احیا کرد.

زنجیره علویان؛ پویشِ جدید شبکه‌ اجتماعی مازندران

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha