افزایش ۳۰۰ درصدی کمک‌های مردم خیّر به حساب ۱۰۰ امام (ره) در استان تهران

تهران- ایرنا- مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان تهران با اشاره به رشد کمک‌های مردم خیّر به این حساب، گفت: مشارکت خیرین گرانقدر استان تهران در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۳۰۰ درصد افزایش داشت.

«حامد حاجی» امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: حساب ۱۰۰ امام که به فرمان رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد، به مدت ۴۵ سال است که برای محرومان سرپناه تهیه می‌کند.

وی بیان‌داشت: این یادگار ارزشمند امام راحل که به فرموده رهبر معظم انقلاب «صدقه جاریه امام است» حساب یکتایی است که در سراسر کشور یکی است و خیرین در سطح استان تهران می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن استان و ادارات بنیاد مسکن شهرستان های استان نسبت به واریز وجه و کمک های خدا پسندانه خود به این حساب که منجر به تامین سرپناه برای اقشار محروم استان می شود، اقدام کنند.

حاجی ادامه‌داد: در سالی که گذشت خیرین استان نزدیک به ۵۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی و همچنین سه‌هزار متر مربع زمین به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال به حساب ۱۰۰ هبه کردند و این اراضی برای ساخت مسکن محرومان و مستضعفان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) فرمان افتتاح حساب ۱۰۰ در بانک ملی را صادر کردند و از آن زمان تاکنون بنیاد مسکن ۴۵ سال است برای محرومان سرپناه تهیه می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha