شیوه‌نامه اجرای تفاهمنامه همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و بانک کشاورزی ابلاغ شد

تهران - ایرنا - معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: به منظور حمایت از دهیاری‌ها و دست‌یابی به درآمدهای پایدار و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات و تجهیزات، شیوه‌نامه اجرایی تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و بانک کشاورزی امضا و ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهیار نورعلی در نشست مشترک با بانک کشاورزی، توسعه کشور را منوط به توسعه و شکوفایی اقتصاد روستا دانست و افزود: همراهی و هم‌سویی بخش‌های مختلف دولت در توجه ویژه به روستاها نوید چشم انداز خوبی برای حکمرانی روستایی است.

وی اظهارداشت: در همین راستا شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه با بانک کشاورزی برای حمایت و تامین منابع مورد نیاز دهیاری‌ها منعقد شد.

وی تاکیدکرد: از مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای سراسر کشور می خواهم ضمن ارتباط با مدیران بانک کشاورزی در سطح استان، موارد تفاهم نامه را براساس فرهنگ و رسوم منطقه ای و نیازهای محلی بومی سازی کنند تا بهترین و موثرترین استفاده از این فرصت حاصل شود.

نورعلی با تقدیر از دلاورمردان نیروهای مسلح در تحقق وعده صادق عنوان کرد: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ کوبنده به تعرض رژیم خبیث اسرائیل با حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر قوای مسلح فصل جدیدی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم زد و به‌طور حتم موجب گشایش‌های جدیدی در توسعه اقتصادی و رشد کشور خواهد شد.

همچنین معاون اعتباری بانک کشاورزی با ابراز خرسندی از عقد تفاهم نامه اعلام کرد: در حال حاضر یک هزار و ۷۴۰ شعبه بانک کشاورزی در سطح کشور در حال خدمت رسانی به هم میهنان است و به عنوان بانک تخصصی حدود ۷۸ درصد تسهیلات خود را در بخش کشاورزی پرداخت می کند.

محمدرضا پویافرد خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی همواره ارتباط موثری با دهیاری ها و کشاورزان داشته و امید است با سیاست‌گذاری‌های جدید سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانیم این خدمت را هدفمند و در راستای تحقق شعار سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» ادامه دهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha