۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85448077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ فرد مفقود شده در ارتفاعات دماوند با کمک هلال احمر دماوند نجات یافتند

دماوند - ایرنا - معاون امداد و نجات شهرستان دماوند گفت: با تلاش پنج ساعته نیروهای هلال احمر دماوند در عملیات جستجو و نجات ۲ فرد مفقود شده در ارتفاعات ساران و بولان نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید سجاد سمائیدر روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران اظهار داشت: شامگاه سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در طی مراجعه و اطلاع حضوری به پایگاه امداد و نجات کیلان مبنی بر مفقود شدن ۲ آقای ۳۲ و ۴۲ ساله در محدوده کوهستانی ساران و بولان، بلافاصله پس از هماهنگی عوامل امدادی دماوند با مرکز فرماندهی و کنترل عملیات استان تهران، یک تیم امداد و نجات کوهستان به منطقه مذکور اعزام شدند.

وی افزود: افراد که با هدف پیمایش در طبیعت در این منطقه سفر خود را آغاز کرده بودند با توجه به عدم آشنایی به مسیر و تاریکی هوا در این منطقه مفقود شدند و عملیات جستجو و نجات جمعیت هلال احمر توسط نجاتگران مستقر در پایگاه کیلان از ساعت۳۰ :۲۰ شامگاه سه شنبه آغاز شد.

سمائیدر با اشاره به اینکه عملیات جستجو تا ساعت۱:۳۰ بامداد امروز چهارشنبه ادامه داشت، خاطرنشان کرد: بعد از پنج ساعت تلاش نیروهای هلال احمر و مجموعا ۱۶۰ کیلومتر جستجوی خودرویی و جستجوی پیاده به شعاع هشت کیلومتر در این محدوده کوهستانی، ۲ آقای ۳۲ و ۴۲ ساله در صحت سلامت کامل توسط عوامل امدادی به نقطه ایمن در موقعیت پایگاه امدادونجات کیلان منتقل شدند.

مسئول امداد ونجات دماوند در پایان از مردم درخواست کرد در هنگام پیمایش در طبیعت نکات ایمنی جهت جلوگیری از آسیب و گم شدگی را رعایت و در صورت بروز حادثه، با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha