۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85448043
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

زنجانی‌ها بیش از یک میلیارد ریال به مردم غزه کمک کردند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوعدوست استان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ زده غزه کمک نقدی کردند.

حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص ارسال کمک های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد و جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: در این جلسات برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به ‌منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافق شد که پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: بر همین اساس در مراسم روز قدس و عید سعید فطر، مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق مستقر در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هموطنان نوعدوست و علاقه مند کمک به مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره ‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر آن، صندوق های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha