فرمانده سپاه یزد: پاسداران انقلاب اسلامی رژیم جعلی اسرائیل را تنبیه کردند

یزد- ایرنا - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی رژیم جعلی و کودکش اسرائیل غاصب را تنبیه کردند.

به گزارش ایرنا، سردار " حسین زارع کمالی " روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید الله دادی یزد افزود: این اقدام بدون هیچ هیجان و با رعایت سه اصل عزت، حکمت و مصلحت و آن هم با فرصت بیش از ۱۰روزه و با اعلام قبلی صورت گرفت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر راسک از سپاه الغدیر و همچنین فراجا به اقدام اخیر سپاه پاسداران در تنبیه رژیم منحوس و متجاوز صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای جانبرکف سپاه و بسیج با قدرت در خدمت مردم و کشور هستند.

این مسئول در ادامه به سخنی از سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که پیکرهای پاسداران بر دستان مردم تشییع می‌شود استکبار کوچک ترین قدرتی برای ضربه زدن به اسلام را ندارد.

وی بیان کرد: این موضوع مهم نشانه پشتوانه محکم مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

زارع کمالی به اهمیت اخلاص و ایمان در موضوع مدیریت اشاره کرد و گفت: اولین هدف یک مدیر باید اخلاص و عمل برای خدا باشد و بعد از آن هدفمندی و برنامه ریزی در کارها و تلاش و پشتکار و تعهد و احساس مسئولیت، امین و دلسوز بودن.

وی از زحمات سرهنگ پاسدار سید امیر حسینی فرمانده سابق تشکر و سرهنگ پاسدار هادی استادی را به عنوان فرمانده جدید ناحیه شهید الله دادی معرفی کرد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha