۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85448019
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در استان بوشهر افزایشی می‌شود

۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱
کد خبر: 85448019
دمای هوا در استان بوشهر افزایشی می‌شود

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در این استان به طور نسبی از ابتدای هفته آینده افزایش می‌یابد.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دیلم، برازجان و خورموج با ۲۹ و جم با ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، در ساعاتی از امروز بعد از ظهر در ارتفاعات جنوبی استان بارش پراکنده باران و گاهی رگبار رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی یادآور شد: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی اخیر شهرستان‌های کنگان، جم و دیر به ترتیب با ۵۰، ۴۳ و ۳۲.۴ میلیمتر به ترتیب شاهد بیشترین میزان بارش بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از فردا تا اوایل هفته بعد جوی آرام بر استان حاکم است و در این مدت غبار محلی، مه رقیق صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری، گاهی غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و در مناطق جنوبی همراه با احتمال رشد ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‎شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha