۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85447960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش میزبانی مسابقات ورزشی از رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان زنجان است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه افزایش میزبانی مسابقات ورزشی از رویکردهای این اداره کل در سال جاری است، گفت: هیات نجات غریق و غواصی نیز می تواند در این خصوص پیشتاز باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز چهارشنبه در مجمع سالیانه و عمومی هیات نجات غریق و غواصی استان با بیان اینکه حضور روسای فدراسیون ها در این نوع مجامع از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است افزود: هیات نجات غریق و غواصی استان از هیاتهای فعال در بین ۵۲ هیات ورزشی استان است.

وی با بیان اینکه کسب مقام سوم آموزشی این هیات طی سال گذشته در کشور نشان از فعالیت و پویایی آن حکایت دارد اضافه کرد: این هیات برنامه های متعددی در سال گذشته را اجرا کرده است.

بازرگان یکی از ویژگی های خاص این هیات را حضور افراد مختلف و همدلی آن عنوان کرد و افزود: این هیات به شهرستان‌ها توجه بیشتری دارد که امیدواریم امسال این مهم نمود بیشتری داشته‌ باشد. ‌

این مسوول با بیان اینکه ماهیت کار ناجیان غریق بسیار متفاوت است چرا که با جان انسان‌ها سر و کار دارند ادامه داد: در این خصوص باید برنامه ریزی هدفمند و سالانه را مورد توجه قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در حد بضاعت خود تلاش می‌کند به هیات های ورزشی توجه کرده و حمایت بیشتری از آنها داشته باشد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان نیز با بیان اینکه در زمان حاضر این هیات ورزشی ۱۵۰ ورزشکار سازمان یافته دارد ادامه داد: از این تعداد ۸۳ نفر را آقایان و ۶۸ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

یوسف روحی افزود : تعداد مدرسان فعال این هیات ۱۲ نفر است که از این تعداد ۶ نفر آقایان و ۶ نفر دیگر نیز بانوان هستند.

وی با بیان اینکه تعداد داوران این هیات نیز ۶ نفر است خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در سال جاری تلاش می‌شود برنامه‌های مختلفی به لحاظ ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف اجرا شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha