پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل، عیار قدرت جهانی را مشخص کرد

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: پاسخ کوبنده ایران به رژیم خبیث صهیونیستی عیار قدرت جهانی را مشخص کرد و دنیا با ایران قدرتمند آشنا شد.

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی روز پنج شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران که همواره با خویشتنداری در مقابل شیطنت‌ها و جنایات مستقیم و غیر مستقیم اسرائیل صبر راهبردی خود را به خوبی نشان داده بود این بار در میدانی متفاوت با قدرت نمایی پهپادی و موشکی خود نشان داد که در صورت نیاز می تواند دشمن را به شدت تنبیه و پشیمانی جبران ناپذیری را برای آنها ایجاد نماید.

وی افزود: عملیات نظامی پهپادی و موشکی در این سطح وسیع و گسترده که با برنامه ریزی دقیق و فرستادن پهپادها به عنوان خط شکن و درگیر کردن سامانه رهگیری و پدافندی رژیم خبیث که قدرت های استکباری را هم در کنار خود داشت و سپس فرستادن موشک های کروز و بالستیک و آشکار کردن ضعف گنبد دروغین آهنین حجم گسترده ای از آتش را بر سر صهیونیست ها فرود آورد و این پاسخ کوبنده ایران به رژیم خبیث صهیونیستی عیار قدرت جهانی را مشخص کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا ادامه داد: ترور دانشمندان هسته ای، به راه انداختن اغتشاشات و آشوبها، حمایت از فتنه ها، پشتیبانی از گروه های تروریستی، خرابکاری در تاسیسات هسته ای و در آخرین اقدام حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق که در حکم خاک جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه شهرستان بندر مرزی آستارا خاطرنشان کرد: بیان صریح رهبر معظم انقلاب این بار دلاور مردان سپاه و ارتش را مصمم کرد تا برای اولین بار در تاریخ طعم سیلی مستقیم جمهوری اسلامی را در خاک سرزمین های اشغالی به صهیونیستها بچشاند و آنان را بر سر جای خودشان بنشاند.

حجت الاسلام باقری ارومی تاکید کرد: سران رژیم صهیونیستی که در مجامع بین المللی هم نتوانستند کاری از پیش ببرند اگر عاقل باشند باید از این پاسخ کوبنده درس عبرت بگیرند و دنبال ماجراجویی جدید در مورد جمهوری اسلامی نباشند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha