هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران آغاز شد/رقابت ۱۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۱۶ تیم

تهران- ایرنا- هیجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران از امروز چهارشنبه با حضور ۱۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۱۶ تیم و ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی در واحد علوم‌وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران (IranOpen RoboCup) صبح امروز، (چهارشنبه) با حضور محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و حامد حسن پور، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار «یادگیری، آینده درخشان» در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات با حضور بیش از ۱۸۰۰ شرکت کننده در قالب ۳۱۶ تیم در ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آزاد ایران در لیگ‌های فوتبالیست دانش‌آموزی، امدادگر دانش‌آموزی لاین، امدادگر دانش‌آموزی ماز، نمایش ربات‌های دانش‌آموزی، ساخت و طراحی، دمو دانش‌آموزی، دمو دانشجویی، شبیه‌سازی فوتبالیست دو بعدی، شبیه‌ساز امدادگر دانش‌آموزی، شبیه‌ساز فوتبالیست دانش‌آموزی، سرویس‌رسان در کار، خودرو خودران و پرنده به رقابت می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه دو تیم از واحد علوم و تحقیقات در لیگ‌های سرویس رسان در کار و شبیه‌ساز فوتبالیست دو بعدی حضور دارند.

هیجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران آغاز شد/رقابت ۱۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۱۶ تیم

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران، ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، اولین دوره رقابت‌های ربوکاپ آزاد ایران در فروردین سال ۱۳۸۵ برگزار شد که طی آن ۱۱۶ تیم در ۷ لیگ به رقابت پرداختند، ضمن آنکه پنج تیم از خارج نیز در آن حضور داشتند. این رقابت‌ها از آن سال هر سال به صورت مستمر برگزار شده و محفلی برای رقابت علاقمندان به حوزه رباتیک بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha