۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85447538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷
کد خبر: 85447538
مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره آب و فاضلاب میاندوآب گفت: مشکل تامین آب شرب پایدار ۷۶۵ خانوار روستایی این شهرستان طی مدت ۲۴ ساعت رفع شد.

حسین اصغری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی ریزش چاه مجتمع آبرسانی، روستاهای جارچلو، قرمز خلیفه علیا و سفلی دچار و قطعی آب شرب شدند که بلافاصله اقدامات لازم برای برقراری دوباره آب شرب پایدار در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به جمعیت ۷۶۵ خانواری این سه روستا، اضافه کرد: عمر مفید چاه تأمین آب این روستا به دلیل استفاده بیش از حد سپری و دچار ماسه دهی شده بود که اکیپی از اداره آب و فاضلاب و اتفاقات ضمن حضور در محل اقدام به حل مشکل کردند.

رییس اداره آب و فاضلاب میاندوآب بیان کرد: به‌منظور کاهش هزینه و تسریع در رفع مشکل به وجود آمده، اقدام به لوله‌گذاری به طول ۲۰۰ متر و تأمین آب شرب از محل تصفیه‌خانه شد.

اصغری با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: آب شرب پایدار این روستاها تأمین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha