۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85447531
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جهش اعتباری و روند پرشتاب پروژه های نیمه تمام عمرانی کرج

کرج – ایرنا- شهردار کرج با اشاره به جهش حدود ۶ برابری بودجه مدیریت شهری در ۲ سال اخیر اعلام کرد: روند تکمیل و اجرای پروژه های نیمه تمام عمرانی از جمله آزاد راه شمالی و قطار شهری کرج پرشتاب است.

به گزارش ایرنا، مهرداد کیانی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: بودجه مدیریت شهری کرج از ۴۶ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ اکنون به ۲۱۰هزار میلیارد ریال رسیده که بیانگر برنامه ریزی مناسب برای ارتقای درآمدها و تامین اعتبارپروژه های عمرانی است.

وی با اشاره به فعال شدن کارگاه های عمرانی ۲ پروژه آزاد راه شمالی و قطار شهری کرج پس از چند سال رکود افزود: با تلاش های صورت گرفته در شورای ششم امروز شاهد آن هستیم که قطعه نخست آزاد راه شمالی و قطعه نخست قطار شهری کرج به بهره برداری رسیده و قطعات بعدی این پروژه ها مراحل تکمیل را می گذرانند.

جهش اعتباری و روند پرشتاب پروژه های نیمه تمام عمرانی کرج

شهردار کرج با اشاره به راه اندازی نخستین خط اتوبوس های برقی کشور در این کلانشهر اعلام کرد: کرج به عنوان اولین شهر دوستدار محیط زیست در حال تحول در عرصه حمل ونقل شهری است.

کیانی افزود: ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی با صرف ۱۰ هزار میلیارد ریال برای این کلانشهر خریداری و از امروز خدمات دهی خود را به صورت رایگان آغاز کردند.

جهش اعتباری و روند پرشتاب پروژه های نیمه تمام عمرانی کرج

شهردار کرج گفت : خدمات رایگان این اتوبوس ها با هدف تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی است تا شاهد کاهش بار ترافیکی و آلودگی هوا در این کلانشهر باشیم.

وی ادامه داد: خرید تاکسی های برقی پروژه دیگر مدیریت شهری کرج برای بهره مندی شهر از شبکه حمل ونقل دوستدار محیط زیست است.

کیانی با بیان اینکه کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است ، گفت: تکمیل خط اتوبوس پرسرعت (بی آر تی ) یکی از پروژه های مهم مدیریت شهری کرج است که مراحل تکمیل راه می گذراند.

شهرداری کرج دارای ۱۰ منطقه شهری است که جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش خدماتی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha