اقتدار نظام اسلامی در جهان، در عملیات ‘وعده صادق’ جلوه گر شد

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: عظمت، اقتدار و قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت عملیات پیروزمند ‘وعده صادق’ بیش از پیش در جهان جلوه گر شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام، چهارشنبه ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس افزود: این عملیات کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار کرد.

وی، ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: در این روز عزیزان ارتش جمهورس اسلامی به میدان رژه می آیند تا بار دیگر وفاداری خود را به باورهای عمیق و ریشه‌دار دینی، یگانگی خداوند، پیامبری پیامبر اسلام (ص)، قرآن، امامت ائمه معصومین (ع)، ولایت امام زمان (عج) و نیابت رهبر معظم انقلاب از آن حضرت را اعلام کنند.

اقتدار نظام اسلامی در جهان، در عملیات ‘وعده صادق’ جلوه گر شد

امام جمعه شیراز اظهار کرد: این اعلام وفاداری از ناحیه شما ارتشیان و نظامیان در رده‌ها و درجات مختلف از کسی که افتخار سربازی وظیفه را دارد تا فرماندهان، امروز مایه افتخار شما و عظمت در پیشگاه خدا و اولیای خداوند است و همه مردم آزاده جهان امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم به واسطه شما برافراشته شده است.

آیت الله دژکام افزود: اتفاق دیگری که در روز ارتش شاهد آن هستیم، اعلام قدردانی مردم از سربازان دلیر و مبارزان ارتش جمهوری اسلامی است که در آب های بین المللی، در آسمان جهان و مرزهای ایران با عظمت و اقتدار از عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند و ما به عنوان بخشی از نمایندگان مردم قدردان عزیزان ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha