۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85447368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوشهر: نیروهای مسلح منظومه‌ای از قدرت ایران اسلامی هستند

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ارتش قهرمان، سپاه پاسداران توانمند و مقتدر، نیروی انتظامی و امنیتی سرافراز منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فرا ملی ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا،" آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری " روز چهارشنبه در مراسم روز ارتش در بوشهر با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین نیروهای مسلح جهان است.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چنان در عرصه دانش مدیریت نظامی ، دفاعی و قدرت بالای عملیات، صف و ستاد در جغرافیای کلان جمهوری اسلامی با هدایت فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری رسیده‌اند که پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شده است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: طراحی در نرم‌افزار، دانش‌بنیان، مدیریت تولید سخت‌افزار دفاعی و نظامی در بردهای مختلف موجب شده که دیگر هیچ کشوری قدرت فکر اجازه تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی را به خود ندهد.

صفایی بوشهری ، عملیات غرورآفرین موشکی و پهپادی ایران اسلامی علیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی را مورد ستایش قرار داد و یادآور شد: عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی نشان از قدرت بالای دانش نظامی، دفاعی و توانمندی در عرصه عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود.

وی ادامه داد: این عملیات سرآغازی است برای کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران و این نشان از اقتدار روزافزون جامع نیروهای مسلح ایران اسلامی دارد.

صفایی‌بوشهری با قدردانی از نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر، شورای تامین، استاندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران اضافه کرد: بوشهر، استان ولایت‌مدار، دارالحماسه است و در خط مقدم مقاومت در عرصه مبارزه با استعمار، استکبار و ظالمان قرار دارد.

استاندار بوشهر نیز در این آیین گفت: حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، بر هیچ کس پوشیده نیست و باید نقش و جایگاه ارتشیان سلحشور، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

" احمد محمدی‌زاده" افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۴ دهه اخیر در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، نظامی و فناوری، حضوری فعال و چشمگیر داشته و بازخوانی دستاوردهای ارزشمند ارتش، امری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: در عملیات تاریخی وعده صادق نیز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش پشتیبانی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا شاهد اقتدار نظام اسلامی در جهان باشیم.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر نیز در این مراسم ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار ارتشیان دانست و گفت: این روز یادآور ازخودگذشتگی، شهادت و شهامت و فداکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فرمان امام راحل (ره) به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد.

" امیر نعمت الله صدقی " با اشاره به نقش مهم ارتش در همه عرصه‌های نظام اسلامی ایران تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ماموریت‌های ذاتی در حوزه‌های گوناگون که نیاز جامعه است نقش مهم و موثر دارد و به شعار ارتش فدای ملت جامعه عمل پوشانده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای توانمند و تجهیزات پیشرفته نظامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

در این آیین یگان های نمونه نیروهای مسلح مسقر در استان بوشهر در مقابل کلام الله مجید ، تمثال بینانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای هشت سال دفاع مقدس رژه رفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha