ارتش از مظاهر متعالی اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ضمن تبریک روز ارتش، این نیروی مسلح را از مظاهر متعالی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان در پیامی که روز ۲۹ فروردین صادر کرده، آورده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی به شمار می رود که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.

در ادامه این پیام تاکید شده است: چنانچه نیک بنگریم، در خواهیم یافت چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن همراهی و جانفشانی بی نظیر داشته و دارد به نحوی که به جرات می‌توان ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.

استاندار آذربایجان غربی با تبریک روز ارتش که به ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شده است به همه نیروهای ارتش به ویژه ارتشیان پرافتخار و جان برکف قرارگاه منطقه ای شمال غرب، اظهار کرده است: ضمن ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت ، جلال و عظمت ارتشیان دلاور را از خداوند منان خواستارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha