۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۷:۵۸
کد خبر: 85447270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴ امتیاز از ۲۱ مسابقه، کارنامه ضعیف تیم قندی یزد در لیگ فوتبال کشور

یزد- ایرنا- تیم فوتبال شهید قندی یزد از ۲۱ مسابقه گذشته خود در لیگ دسته ۲ باشگاه‌های‌ کشور با ۲۴ امتیاز کارنامه ضعیفی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم کویر مقوا تهران با ۴۴ امتیاز خود را برای حضور در لیگ دسته اول کشور و جام آزادگان آماده می‌کند.

همچنین تیم فوتبال شهرداری نوشهر با کسب۴۳ امتیاز خیلی نزدیک، صدرنشین لیگ را تعقیب می‌کند و تیم بعث کرمانشاه نیز با ۴۰ امتیاز سوم است.

تیم فوتبال شهید قندی و تنها نماینده استان در لیگ دسته ۲ کشور روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه جاری از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در استادیوم شهید نصیری از تیم ستارگان سرخ همدان پذیرایی می‌کند.

هم‌اکنون تیم فوتبال شهید قندی با کسب ۲۴ امتیاز در مکان یازدهم و تیم ستارگان سرخ نیز با ۹ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی است.

۲۴ امتیاز از ۲۱ مسابقه، کارنامه ضعیف تیم قندی در لیگ فوتبال کشور

تیم قندی در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم قهرمانی باشگاه‌های کشور در تهران با نتیجه یک بر صفر از تیم اسپاد الوند این استان شکست خورد.

تقابل تیم قندی با تیم ستارگان سرخ که جایگاه خوبی در لیگ ندارد بسیار اهمیت دارد و باید نماینده فوتبال یزد برای سرو و سامان دادن به وضعیت خود بر میهمان غلبه کردند.

کارشناس فوتبال یزد اعتقاد دارد که تیم قندی در فصل جاری رقابت‌ها هنوز به هیچ وجه در خانه و بیرون از خانه بازی‌های خوبی را اصلا به نمایش نگذاشته است.

" جمال دهقانی" در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم قندی اگر بخواهد بیش از این از رقبای بالای جدول عقب نماند باید همه مسابقات به خصوص بازی‌های خانگی خود را جدی بگیرد.

وی بیان کرد: تیم قندی در مسابقات پیش رو و مقابل ستارگان سرخ نباید به امتیاز و جایگاه تیم نگاه کند چون همه برای شکست قندی وارد میدان می‌شوند.

این مدرس فدراسیون فوتبال بیان کرد: تیم قندی به خصوص در دیدارهای خانگی و در حضور تماشاگران خودی باید فقط به دنبال کسب سه امتیاز بازی باشد.

دهقانی گفت: تیم قندی در جایگاه خوبی در جدول مسابقات نیست و باید در دیدارهای آینده برای جبران نتایج ضعیف گذشته خود خیلی جدی مسابقات را مدیریت کند.

مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری در۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت از دهم مهر ماه آغاز شد و براساس مقررات فدراسیون، مسابقات در قالب یک برنامه مدون پیگری می‌شود که در پایان تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) را در فصل آینده کسب می‌کند.

تیم قندی، جایگاه خوبی در جدول مسابقات ندارد و باید در دیدارهای آینده برای جبران نتایج ضعیف گذشته خود، مسابقات را مدیریت کندتیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندر ماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ سنگ آهن بافق در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha