فرماندار شهریار : نحوه تولید آرد در امنیت و سلامت غذایی مردم تاثیر گذار است

شهریار - ایرنا - فرماندار شهرستان شهریار گفت : نحوه تولید آرد در امنیت و سلامت غذایی مردم تاثیر گذار است.

به گزارش ایرنا ، علیرضا فاتحی نژاد روز سه شنبه با حضور در محل کارخانه آرد شهریار، ضمن بازدید میدانی با مدیر و پرسنل کارخانه دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید فرماندار شهرستان شهریار ضمن بررسی مراحل تولید آرد، از خطوط تولید کارخانه و انبار آرد دیدن کرد و گفت: نحوه تولید آرد در امنیت و سلامت غذایی مردم تاثیر گذار است لذا لازم است با تولید آرد با کیفیت در جهت کسب رضایت عمومی مردم اقدام شود.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن تقدیر از زحمات مدیر و کارکنان کارخانه بر بالابردن کیفیت و مرغوبیت آرد تولیدی و تحویل به موقع آرد به خبازان تأکید نمود.

در این بازدید مدیر کارخانه نیز با ارائه گزارشی از عملکرد کارخانه، خرید گندم ، تأمین آرد مطالبی را بیان نمود.

شایان ذکر است این بازدیدها با هدف حضور میدانی مسئولین و بررسی مشکلات و رفع موانع تولید به صورت مستمر از کارخانجات ، واحدهای تولیدی و اصناف مختلف با محوریت تحقق شعار سال انجام می یابد.

فرماندار شهرستان شهریار با فرمانده ستاد مرکز آموزش تکاور دیدار کرد

فرماندار شهریار : نحوه تولید آرد در امنیت و سلامت غذایی مردم تاثیر گذار است

فاتحی نژاد از محل فرماندهی و ستاد مرکز آموزش تکاور بازدید و با سرهنگ داود منوچهر آبادی فرمانده مرکز آموزش تکاور شهید ابوالفضل شبان و جمعی از فرماندهان این ستاد دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان شهریار همزمان با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور در محل فرماندهی و ستاد مرکز آموزش تکاور( شهید ابوالفضل شبان) ضمن عرض خداقوت و تقدیر از زحمات دلاورمردان ارتش ، روز ارتش را تبریک گفت.

در آستانه روز ارتش انجام یافت

فرماندار شهریار : نحوه تولید آرد در امنیت و سلامت غذایی مردم تاثیر گذار است

فرماندار شهرستان شهریار با فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی ولایت به مناسبت روز ارتش دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا فاتحی نژاد با سرتیپ ۲ اکبر نجفی فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی ولایت و دیگر مسئولین ستاد به مناسبت روز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان شهریار در این دیدار ضمن تبریک روز ارتش، از افتخارآفرینی در عملیات تنبیهی و جواب دندان شکن جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل کودک کش و اشغالگر قدس و کلیه زحمات دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است در این دیدار حبیبی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار ، درویش خضری بخشدار مرکزی شهرستان شهریار ، اسدی رئیس اداره سیاسی فرمانداری نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha