۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85447014
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هدف کمیته امور دینی تقویت ایمان و امید در جامعه است

قزوین - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین و تاکید ایشان بر ۲ موضوع افزایش ایمان و امید در جامعه از اولویت‌های کمیته امور دینی در برش مهندسی فرهنگی استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف پور آرین، سه شنبه در حاشیه نشست کمیته امور دینی که با حضور محمدرضا باقری معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طراحی و برنامه ریزی خوبی اتفاق افتاده و تصمیمات ارزشمندی هم در این جلسه گرفته شده که با عملی شدن آنها امید است گام موثری برای اجرای این برنامه برداریم.

وی اضافه کرد:به نظر می رسد با طراحی انجام شده در صورتی که به خوبی این طرح ها اجرایی شود و اینکه کارهای فرهنگی زودبازده نیستند، احتمالا در یک مقطع پنج ساله بتوانیم نسلی امیدوار، با ایمان و معتقد تربیت کنیم.

حجت الاسلام پورآرین تاکید کرد: با اولویت دادن به نوجوانان و اقشار مختلف مانند کودکان، دانش آموزان و مقطع پیش دبستانی و همچنین برگزاری جشن های تکلیف دختران و پسران و مراسم روزه اولی ها سعی بر آن است بر روی این جامعه تاثیرگذار باشیم.

این مسئول بیان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم و در مجموعه استان، فعال سازی شورای فرهنگ عمومی استان است که با اهتمام مدیر کل فرهنگ و ارشاد در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان در فتنه اخیر زنان جامعه را هدف گرفتند که باید بیش از گذشته روی نسل نوجوان و جوان بویژه دختران تمرکز کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha