۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۳۳
کد خبر: 85447003
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

حریق گسترده یک انبار در شیراز پس از ۵ ساعت مهار شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۳۳
کد خبر: 85447003
حریق گسترده یک انبار در شیراز پس از ۵ ساعت مهار شد

شیراز - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: آتش سوزی سوله یک انبار در میدان مهارت شیراز پس از حدود پنج ساعت تلاش نفسگیر آتش نشان مهار شد.

هادی عیدی پور سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۳ و ۱۱ دقیقه امروز آتش سوزی سوله و انبار دپو محصولات به سامانه آتش نشانی شیراز اعلام شد که با توجه به شدت آتش سوزی و موقعیت آن آتش نشانان و تجهیزات ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شد.

حریق گسترده یک انبار در شیراز پس از 5 ساعت مهار شد

وی گفت: خودروهای ویژه اطفاء و مهار آتش و امداد فوری در این ۱۲ ایستگاه به محل منتقل شد و با توجه به مواد غذایی و بسته بندی کاغذی و مقوایی محصولات داخل این انبار حریق به سرعت گسترش یافت.

وی اضافه کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شد که کل وسعت ۲ هزار مترمربعی این سوله ها طعمه آتش شده و حریق به سوله‌هایی مجاور یعنی انبار لوله و اتصالات نیز در حال گسترش بود.

حریق گسترده یک انبار در شیراز پس از 5 ساعت مهار شد

عیدی پور افزود: اولویت آتش نشانان جلوگیری از سرایت آتش به سوله‌هایی مجاور بود که تقریبا این هدف محقق و آتش کنترل شد.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی در هفت جبهه از گسترش آتش جلوگیری کردند و اکنون حریق تحت کنترل بوده و مهار شده است ، عنوان کرد: تیم های عملیاتی در حال لکه گیری آتش هستند.

وی ادامه داد: علت این آتش سوزی بعد از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد و خوشبختانه تاکنون این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha