۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85446910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دماوند: تحقق شعار سال به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد

دماوند - ایرنا - فرماندار شهرستان دماوند گفت: تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش ایرنا، رضا طاهرخانی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: انتخابات اسفندماه سال گذشته به نحو شایسته در راستای راهبردهای بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب در شهرستان دماوند برگزار شد که لازم است از حضور پرشور مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان و تلاش های ستاد انتخابات تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: امسال نیز با آغاز سال و با شعاری که رهبر معظم انقلاب به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" مطرح کردند، لازم است همه برنامه ریزی ها و تلاش های مسئولان محترم متمرکز به این بخش از راهبرد اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد که نیاز امروز کشور استو باید همه برنامه ریزی ها در سال جدید در مسیر توجه و تکیه بر امر اقتصاد با حمایت تولید و بکارگیری از سرمایه و ابتکار و حضور جدی آحاد مردم در تحقق این شعار در سطح شهرستان باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه های حوزه مدیریتی نیز باید برنامه ریزی لازم را داشته باشند تا انشالله در کوتاه ترین زمان شاهد تحقق آن را در سطح شهرستان باشیم که می طلبد حضور جدی آحاد مردم در تحقق فرمان سال را شاهد باشیم و یک بسیج مردمی در امر تحقق جهش تولید که مشکل فعلی کشور است باید صورت گیرد و همه باید شاهد این امر باشیم.

طاهرخانی گفت: برای اینکه اقتصاد شکوفا شود و همه بخش های تولید در سطح منطقه به حرکت درآید باید در این امر تلاش کنیم و همت همه را با روحیه انقلابی و کار جهادی شاهد باشیم و این امر هنر مدیران است که با برنامه ریزی سطح و درست در تحقق شعار سال گام برداریم.

کسب رتبه برتر استانی شهرستان دماوند در زمینه‌ اشتغالزایی سال گذشته

وی افزود: البته در سال گذشته مسئولان در این زمینه اقدامات خوب و موثری انجام دادند و یکی از دغدغه های کشور که بحث اشتغالزایی است در منطقه محقق شد بطوری که برای دومین سال پیاپی در شهرستان دماوند در استان تهران رتبه برتر و در اسفند ماه نیز مجدد با ارزیابی صورت گرفته رتبه برتر را کسب کردیم.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص پاسخ به اقدام تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق نیز شاهد بودیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک اقدام غرور آفرین که همه نیز به آن اذعان دارند و در سطح دنیا این اقدام پرحجم ترین عملیات پهبادی و موشکی بود که ایران انجام داد و قدرت خود را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشید و این عملیات غرورآفرین و اقدام بزرگ که توسط سربازان نظام مقدس جمهوری اسلام انجام شد را تبریک گفته و امید است در آینده ای نه چندان دور شاهد نابودی رژیم اسرائیل باشیم و همه به نوعی در این زمینه پیشگام باشیم.

طاهرخانی گفت: تولید علم یکی از موضوعات مهم است که باید در شهرستان دماوند برای نسل آینده کشور برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی افزود: باید انجام کارهای مهم در شهرستان دماوند را با استفاده از بسیج مردمی برنامه‌ریزی کنیم و در سال گذشته در رفع موانع تولید اقدامات خوبی انجام شد و خیلی از صنایع به چرخه تولید بازگشتند.

این مسئول اضافه کرد: دوشنبه‌های تولیدی و بازدیدهای میدانی از نقاطی که مشکل دارند در دستور کار است و دادستان نیز در کنار کارگروه رفع موانع تولید حضور خواهد داشت.

طاهرخانی اظهار داشت: همه گام‌ها در جهت رفع موانع تولید وگره گشایی از کار مردم باید با عزم جدی برداشته شود و همکاران را مجاب کرده بودیم که مشکلات را از میزهای خدمت مردمی بررسی کنند.

وی گفت: هیچ کسی در شهرستان دماوند نباید دغدغه کار داشته باشند و امیدواریم با حمایت از حوزه صنعت، موضوع اشتغال را بروز داشته باشیم.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: یکی از ارزیابی‌های امسال مدیران، توسعه طرح هوشمندسازی است و موضوعات کاغذی امسال باید کنار گذاشته شود و سلامت اداری یکی از موضوعات مهم است که مدیران باید برای تحقق آن تلاش کنند.

حضور چشمگیر مردم دماوند و فیروزکوه در انتخابات معنادار بود 

نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور چشمگیر مردم دماوند و فیروزکوه در انتخابات معنادار بود، مردم باید در اجرای طرح عفاف و حجاب مشارکت کنند.

شاهرخ رامین در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: حضور نزدیک به ۷۰ درصدی مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در انتخابات معنادار بود و خدا قوت به رقبا می‌گوییم که رقابت کردند تا حضور مردم در انتخابات معنادار شود.

وی افزود: امروز با اقدامات انجام شده با افتخار دور میز نشسته‌ایم تا برای آینده روشن برنامه‌ریزی کنیم و سرود اتحاد را بخوانیم.

نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور رسولی‌نژاد نماینده فعلی دماوند و فیروز کوه که در این دوره و دوره‌های گذشته افتخار داشتند برای پاسخ به انتظارات مردم تلاش کنند، گفت: امیدواریم با حفظ دستاوردهای وی در خدمت مردم باشیم و ضمن اینکه نقایص را برطرف کنیم.

نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در مسیری مورد هجوم واقع شدیم، باید صبر بزرگوارانه همچون شهیدان مفتح، بهشتی و  مطهری را داشته باشیم تا اشتباهات را برطرف کنیم و دیوار اعتماد بین مردم و حاکمیت شکل بگیرد.

رامین گفت: به عنوان منتخب مردم وظیفه دارم که نخبگان را دعوت کنم تا ایده‌های دانش بنیاد و مزیت ‌های اقتصادی خود را عرضه کنند و از مدیران می‌خواهیم که اجتماع نخبگانی به بهترین نحو در شهرستان دماوند شکل بگیرد.

اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی اقدام تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق هیمنه دشمن را شکست

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند نیز در این نشست گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی اقدام تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق هیمنه دشمن را شکست.

حجت الاسلام محمد خانی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه به خوبی برگزار شد و همه دست اندرکاران ستاد انتخابات در این حماسه نقش آفرین بودند و همانگونه که موشک های ما در خارج از مرزها افتخار آفرین است، آرای مردم در داخل کشور نیز موجب اقتدار کشور است.

این مسئول ادامه داد: مشارکت مردم به ویژه در شهرستان دماوند در تحقق این حماسه بر خلاف آنچه دشمن پیش‌بینی می کرد، خوب و معنادار بود.

خانی اظهار داشت: مردم شهرستان دماوند از متوسط آمار کشور، بیشتر در انتخابات شرکت کردند که جای تشکر دارد چراکه انتخابات بدون هیچ بازشماری مورد تایید شد و این به معنای دقت در کار و آرامش و هماهنگی بود. با تحلیل‌های ارائه شده به شورای نگهبان و نظرات ارائه شده در نهایت مشخص کردید این انتخابات با دقت و سلامت برگزار شده و نتیجه آن چیزی بود که مردم رقم زدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha