۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85446710
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

ناپایداری‌های جوی استان اردبیل را فرا می‌گیرد

۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85446710
ناپایداری‌های جوی استان اردبیل را فرا می‌گیرد

اردبیل - ایرنا - اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل از در پیش رو بودن ناپایداری‌های جوی در روزهای پایانی هفته جاری به ویژه ساعت‌های پایانی روز در نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطره وضع هوا اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که شرایط جوی استان تا روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) پایدار خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ فروردین) جریان‌ها شمالی بوده و وزش بادهای شرقی ملایم تا متوسط همچنان در استان اردبیل تداوم خواهد یافت و با تغییر جریان‌های جوی در روز پنجشنبه شاهد وزش باد جنوبی تند و گاهی به نسبت شدید به ویژه در مرکز و جنوب استان خواهیم بود.

این اطلاعیه با اشاره به اینکه دمای هوا نیز در مدت افزایش محسوسی خواهد داشت، تشریح کرده است: روزهای جمعه و شنبه (۳۱ فروردین و یکم اردیبهشت) شاهد توسعه ناپایداری‌های فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان اردبیل خواهیم بود.

همچنین در ادامه اطلاعیه آمده است: ساعت‌های بعد از ظهر و عصر این شرایط جوی موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای هم‌رفتی، رگبار باران و رعد و برق خواهد شد که در ناحیه‌های مستعد احتمال اصابت صاعقه وجود دارد اما دمای هوا تغییر قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت.

آسمان اردبیل در حال حاضر صاف و آفتابی و دمای هوا ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha