۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85446638
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در خرم آباد کشف شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85446638
۱۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در خرم آباد کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: انبار لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز سه شنبه بیان کرد: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.

سردار الهی با بیان اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شده است گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

دستگیری سارقان حرفه ای مشاعات ساختمانی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد نیز از دستگیری ۲ سارق مشاعات ساختمانی و یک مالخر در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: ماموران کلانتری ۱۶ خرم آباد با انجام اقدامات پلیسی و تلاش های شبانه روزی ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی ادامه داد: متهمان در روند تحقیقات تخصصی به ۱۳ فقره انواع سرقت مشاعات ساختمانی و همچنین وجود یک مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به دستگیری یک مالخر و تحویل مقادیری ابزار آلات مکشوفه به مالباختان افزود: ۲ سارق دستگیر شده به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرقت مسلحانه از منزل مسکونی یک زوج مسن در خرم آباد

رییس پلیس آگاهی لرستان گفت: پرونده سرقت از منزل مسکونی یک زوج مسن در خرم آباد در دست بررسی است.

سرهنگ عبدالرضا رخشان سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یک فقره سرقت به عنف و طلاجات یک زوج مسن در یکی از روستاهای خرم آباد در ساعت سه نیمه شب گذشته گذشته گزارش و بلافاصله ماموران نیروی انتظامی در محل سرقت حاضر شوند.

وی اظهار داشت: با بررسی های پلیس آگاهی استان با توجه به سرنخ های حاصل شده تلاش جهت شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha