۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85446567
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

همگرایی و توزیع عادلانه از نتایج برش مهندسی - فرهنگی قزوین است

قزوین - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: برش مهندسی - فرهنگی استان تضمین کننده همگرایی و توزیع عالانه امکانات و منابع است.

حسین براتی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نشست کمیته اقتصادی - فرهنگی استان که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از ظرفیت های خوبی که از طریق انجام برش معماری - فرهنگی می توانیم داشته باشیم، میزان حمایت های مادی و معنوی است که از انجام فعالیت های فرهنگی می تواند برخوردار باشد.

وی افزود: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در سطح کشور به صورت جدی دنبال می شود و تاکنون تقریبا در بیش از یک سوم از استان های کشور اجرا شده و در قزوین نیز با پیگیری هایی که در سطح شورای فرهنگی استان از نیمه دوم سال گذشته به انجام رسیده، حالت اجرایی پیدا کرده است.

براتی ادامه داد: براساس مصوبه ای که داشتیم، در این راستا کمیته های پنج گانه شکل گرفتند و دستگاه های عضو و روسای کمیته ها نیز جلساتی در نیمه دوم سال گذشته داشتند و امروز و فردا نیز برگزاری جلسات تکمیلی جهت ارایه بسته های پیشنهادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه اولین جلسه با موضوع کمیته اقتصاد فرهنگی به میزبانی ریاست سازمان برنامه و بودجه بامداد امروز برگزار شد، گفت: طی ۲ روز آینده برای تدوین بسته پیشنهادی پنج جلسه خواهیم داشت و با طرح موضوع در صحن علنی شورای فرهنگی استان خواهیم توانست برش استانی پرمحتوایی را برای همه علاقه مندان حوزه هنر و مسایل اجتماعی داشته باشیم.

براتی، همگرایی را یکی از بزرگترین ثمرات اجرای این سند دانست و تصریح کرد: در این رابطه، هر دستگاه و یا بخش مردمی و غیردولتی به نوعی در فرآیند فعالیت های فرهنگی و اجتماعی که در سطح استان انجام شده و شکل می گیرد، نقشی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: در تدوین این سند، اثر بخش بودن دستگاه، نقش مردمی و تعهدات و وظایف هرکدام طراحی، تدوین و معین خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha