۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85446470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقدام نظامی ایران برای دفاع از تمامیت ارضی بود

سنندج-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، برای دفاع از تمامیت ارضی و اصل قانونی دفاع مشروع بود.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا امانی روز سه‌شنبه در نخستین نشست شورای اداری سال جاری که با حضور معاونان، مدیران و کارکنان این شرکت در سنندج تشکیل شد، اظهار کرد: ایران اسلامی هیچ گاه آغازگر جنگ نبوده و نخواهد بود ولی همواره مدافع حق و حقوق خود خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی، ساختمان کنسولگری ایران را در سوریه مورد حمله قرار داد و چند تن از غیورمردان ما را به شهادت رساند، افزود: وعده صادق و پیروزی در این عملیات غرور آفرین، حاصل خون شهدای بزرگی مثل سردار حاج قاسم سلیمانی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با اشاره به اینکه در این اقدام نظامی گوشه ای از توانمندی سیستم دفاعی کشورمان نشان داده شد، بیان کرد: همه ما قدردان زحمات و تلاش های نیروهای سپاه، ارتش و نیروی هوایی هستیم.

وی با اشاره به اینکه توان نظامی جمهوری اسلامی ایران در خدمت برقراری صلح و امنیت است، اضافه کرد: اقدام نظامی ایران پاسخی به جنایت و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام شد.

تلاش مضاعف برای جهش تولید در استان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان در بخش دیگری از سخنانش از تلاش کارکنان و مدیران برای تحقق اهداف و ماموریت های این شرکت قدردانی کرد و گفت: اقدامات مطلوبی در سال گذشته به ویژه در زمینه احیای واحدهای راکد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام شد.

امانی ادامه داد: امسال هم انتظار می رود با تلاشی مضاعف در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) گام برداریم تا شاهد رونق بیشتر تولید و اشتغال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان باشیم.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۱۵۰۰ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۲۰ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha