تصویب لایحه اعطای مجوز اخذ بهای خدمات بهره‌برداری از معابر/ انتصاب بازرس ویژه اتوبوسرانی

تهران‌ بزرگ - ایرنا - لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اخذ بهای خدمات بهره برداری از معابر توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر در جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس کمیسون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا اظهار کرد: با بررسی لایحه اعطای مجوز در کمیسیون برنامه و بودجه و با توجه به اینکه پیش از این مصوبه ای در این خصوص وجود داشت و در هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شد، پس از بررسی‌ها زمینه‌ای فراهم شد تا شرکت‌های خدمات هوشمند مسافر با این لایحه منطبق شوند.

سید جعفر تشکری هاشمی ادامه داد: براساس این مصوبه به ازای هر کیلومتر ۷۲۰ ریال و حداکثر یک درصد مجموعه هزینه‌های سفر در سال به عنوان بهای خدمات و مدیریت و نظارت بر شرکت های خدمات مسافری هوشمند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شهرداری باید بهای خدمات دریافت شده را صرفاً صرف توسعه حوزه حمل و نقل عمومی کند.

این لایحه پس از بررسی های صورت گرفته از سوی اعضای شورای شهر با حداکثر آرای موافق به تصویب رسید.

بازرس ویژه اتوبوسرانی منصوب شد

به گزارش شهرداری تهران، مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به صورت فوق‌العاده در صحن شورای اسلامی به منظور انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل برگزار شد که در آن محمد حسین نوروزی با ۱۷ رأی به عنوان بازرس اصلی و محمد اسماعیلی با ۱۹ رأی به عنوان بازرس علی البدل شرکت واحد اتوبوسرانی انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha