عملیات «وعده صادق» اقتدار دروغین اسرائیل را به چالش کشید

گرگان- ایرنا- منتخب مردم گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پاسخ قاطع و مشروع ایران اقتدار دروغین رژیم صهیونیستی و حامیان وی را بر ملا کرد، گفت: عملیات وعده صادق، قدرت آنها را به چالش کشید و ایستادگی مقابل استکبار جهانی را به جهانیان دیکته کرد.

آیت‌الله سیدمحسن طاهری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حالی که آمریکا و اسرائیل خود را در دنیا شکست‌ناپذیر می‌دانستند و ادعا می‌کردند کسی جرات تعرض نظامی به آنها را ندارد عملیات وعده صادق همه این معادلات را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه عقل و وجدان بشری و دین مبین اسلام به ما حکم می‌کند که از خود دفاع کنیم، افزود: این مساله علاوه‌بر مسائل فردی در مسائل اجتماعی نیز صدق می‌کند.

منتخب مردم گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران جزو خاک و قلمرو ایران محسوب می‌شود، تصریح کرد: وقتی رژیم منحوس صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از بهترین نخبگان نظامی کشورمان را به شهادت می‌رساند دفاع از خود و تنبیه متجاوز حق طبیعی ما است.

طاهری تاکید کرد: عملیات وعده صادق، احقاق حق و تنبیه متجاوز بود تا دوباره جرات تکرار چنین اقداماتی را نداشته باشد، از سویی دیگر اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تنها به حمله به کنسولگری ایران در دمشق خلاصه نمی‌شود و در گذشته نیز تعدادی از بزرگان و نخبگان نظامی ما از جمله شهید سیدرضا موسوی را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه عزت یک مؤمن اقتضا می‌کند زیر بار ظلم نرود و از زندگی ذلیلانه‌ پرهیز کند، بیان کرد: کسی نباید عزت و شرافت مومنان و جامعه ایمانی را مورد تعرض قرار دهد.

منتخب مردم گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، سکوت جامعه بین‌الملل در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و یادآور شد: متاسفانه جامعه بین‌الملل در برابر اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه عکس‌العمل مناسبی از خود نشان نداده و در برابر جنایت‌های بی‌شمار رژیم غاصب اسرائیل به ویژه کشتار مردم بی‌گناه غزه در ۶ ماه اخیر سکوت کرده و اقدام موثری نداشتند.

طاهری متذکر شد: پاسخ مشروع سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی می‌تواند خلا سکوت جوامع بین‌الملل در برابر جنایات اسرائیل را جبران کند در واقع وقتی پس از هشدار، مطالبه‌گری و اتمام‌حجت در عمل اقدام مؤثری انجام نمی‌شود چاره‌ای جز پاسخگویی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی نداریم و منتظر اقدام جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی نمی‌مانیم.

وی اقدام مقتدرانه ایران را بر اساس اصل «دفاع مشروع» مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل دانست و گفت: این عملیات امنیت کشورمان را بیش از گذشته تامین می‌کند و آرامش بیشتری به مردم ایران و جبهه مقاومت می‌دهد تا بتوانند در مقابل تجاوزهای رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

منتخب مردم گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد؛ عملیات وعده صادق بیش از پیش موجب تضعیف رژیم صهیونیستی و در نهایت نابودی آن شود و آزادی مردم فلسطین و مسجدالاقصی را رقم بزند.

طاهری افزود: پاسخ مشروع به تجاوزگری رژیم صهیونیستی به معنای عبور ایران از قدرت بازدارندگی به قدرت تهاجمی نیست در واقع ما با این اقدام قدرت بازدارندگی و دفاعی خود را به رخ دشمنان کشیدیم و هنوز نوبت به قدرت تهاجمی نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه قدرت تهاجمی ما به مراتب سنگین‌تر و مؤثرتر از عملیات وعده صادق خواهد بود، یادآور شد: جمهوری اسلامی هنوز بسیاری از موشک‌ها و سلاح‌های پیشرفته خود را رونمایی نکرده و در صورت گستاخی مجدد رژیم صهیونیستی و نیاز به پاسخ دوباره ایران، اقتدار ما بیش از پیش برای جهانیان به ویژه سران استکبار روشن خواهد شد.

منتخب مردم گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز علاوه‌بر قدرت ایمانی از قدرت نظامی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است، گفت: پس از پاسخ مشروع ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی، دشمنان ما احساس شکست و ذلت کردند و به طور قطع یکی از پیام‌های این عملیات، برخورداری جمهوری اسلامی از امنیت بالا به‌واسطه قدرت دفاعی پیشرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha